Dostawa licencji, instalacja i wdrożenie podsystemu KADRY-PŁACE w istniejącej infrastrukturze informatycznej ZWiK Sp. z o. o. w Szczecinie
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10, 71?682 Szczecin wpisana w Sądzie Rejonowym Szczecin – Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000063704, o kapitale zakładowym w wysokości 216. 686. 000 zł., adres strony internetowej: www.zwik.szczecin.pl, ogłasza przetarg nieograniczony dla zamówienia sektorowego o wartości nie przekraczającej 387.000 € pt. :
” Dostawa licencji, instalacja i wdrożenie podsystemu KADRY-PŁACE
w istniejącej infrastrukturze informatycznej ZWiK Sp. z o. o. w Szczecinie ”.
Postępowanie jest prowadzone w trybie ” przetargu nieograniczonego ” z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) – zamówienie sektorowe.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji, instalacja i wdrożenie podsystemu KADRY-PŁACE w istniejącej infrastrukturze informatycznej oraz integracja z eksploatowanym Zintegrowanym Komputerowym Systemem Zarządzania ZWiK Sp. z o. o. w Szczecinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zał. nr 1 i nr 2 do SIWZ, które są integralną częścią SIWZ.
2. Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 30.000 zł. przelewem na konto w Banku PEKAO S.A. I O/Szczecin nr 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360,
do dnia : 19. 04. 2011 r. do godz. 12.30
Inne formy wadium określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Oferty należy składać w terminie do dnia 19. 04. 2011 r. do godz. 12 30 w Sekretariacie siedziby Zamawiającego przy ul. M. Golisza 10 w Szczecinie.
4. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu : 19. 04. 2011 r. o godz. 13 00 w siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. przy ul. Maksymiliana Golisza 10 w Szczecinie w sali nr 321.
5. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający proponuje, aby przedmiotowe zamówienie było wykonane w terminie nie dłuższym niż 18 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Wykonawca określi realny termin wykonania zamówienia oraz proponowany przez siebie harmonogram realizacji.
6. Prawidłowo złożona oferta zawiera następujące dokumenty :
a) ofertę warunków wykonania zamówienia (formularz nr 1);
b) oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w pkt. 4.1. rozdziału III SIWZ (formularz nr 2);
c) aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego;
d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego;
e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS;
f) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, o których mowa w pkt. 4.2.6. rozdziału III SIWZ ;
g) referencje, o których mowa w pkt. 4.3 rozdziału III SIWZ;
h) wypełnione FORMULARZE nr 3, 4, 5 i 6, tabele załączników nr 1 i 2,
i) dowód wniesienia wadium.
Podmioty prowadzące działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej obowiązane są dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej.
7. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej ZWiK Sp. z o. o. w Szczecinie.
8. Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami :
Kierownik Działu Informatyki mgr Ewa Kolasińska, tel. (091) 44-26-228, e?mail : ewakol@zwik.szczecin.pl
9. SIWZ oraz wyjaśnienia do SIWZ i odpowiedzi na pytania Zamawiający umieszcza na stronie internetowej zakładu.
10. Kryterium oceny: cena 60%, funkcjonalność 30%, rozwiązanie techniczne 10%
11.Termin związania ofertą : 60 dni.
12.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej lub częściowej.
13.Zamawiający zastrzega sobie prawo do referencyjnych rozmów telefonicznych i wizyt referencyjnych w firmach podanych przez Wykonawcę.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OGLOSZENIE.doc (DOC, 73.KB) | 2011-03-30 09:44:03 | 73.KB | 737 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | FORMULARZ_1.doc (DOC, 33.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-03-30 09:44:03 | 33.KB | 156 razy |
2 | zal_nr_1_opis_zamowienia.doc (DOC, 1.5MB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-03-30 10:24:08 | 1.5MB | 216 razy |
3 | FORMULARZ_3.doc (DOC, 25.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-03-30 09:48:22 | 25.KB | 155 razy |
4 | zal_1_do_umowy.doc (DOC, 37.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-03-30 10:16:40 | 37.KB | 158 razy |
5 | wzory_do_uprawnien_elektrycznych.pdf (PDF, 4.9MB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-03-30 15:02:35 | 4.9MB | 170 razy |
6 | zal_nr_2_wymagania_techniczne.doc (DOC, 114KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-03-30 10:15:15 | 114KB | 158 razy |
7 | FORMULARZ_5.doc (DOC, 29.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-03-30 10:09:11 | 29.KB | 150 razy |
8 | FORMULARZ_6.doc (DOC, 26KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-03-30 10:09:32 | 26KB | 168 razy |
9 | FORMULARZ_7__projekt_umowy.doc (DOC, 200KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-03-30 10:11:53 | 200KB | 147 razy |
10 | FORMULARZ_2.doc (DOC, 24KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-03-30 09:44:50 | 24KB | 150 razy |
11 | S_I_W_Z.doc (DOC, 284KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-03-30 10:14:00 | 284KB | 174 razy |
12 | FORMULARZ_4.doc (DOC, 31.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-03-30 10:08:48 | 31.KB | 145 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | odpowiedzi_na_pytania_2.doc (DOC, 40KB) | 2011-04-13 14:49:26 | 40KB | 651 razy |
2 | odpowiedzi_na_pytania_1.doc (DOC, 75.KB) | 2011-04-12 14:49:20 | 75.KB | 711 razy |
3 | odpowiedzi_na_pytania_3.doc (DOC, 106KB) | 2011-04-13 14:49:41 | 106KB | 1095 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogloszenie_o_podpisaniu_umowy.pdf (PDF, 555KB) | 2011-06-22 07:10:05 | 555KB | 659 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 30-03-2011 09:43:16 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Administrator BIP | 30-03-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 22-06-2011 11:54:47 |