DOSTAWA CENTRALI TELEFONICZNEJ WRAZ Z USŁUGĄ MONTAŻU
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów o zamówieniach sektorowych o wartości nie przekraczającej 400.000 euro pod nazwą:
„DOSTAWA CENTRALI TELEFONICZNEJ WRAZ Z USŁUGĄ MONTAŻU”
Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 ze zm.) na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 w/w ustawy
1. Termin realizacji zamówienia – do 30 dni od daty zawarcia umowy
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ
3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 SIWZ.
4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowy Rejestr Sądowy lub wydruk z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu z Rejestru Przedsiębiorców, lub wydruk zCentralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
5. Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ
6. Na potwierdzenie spełnienia warunków odnośnie przedmiotu zamówienia Wykonawca przedstawia następujące dokumenty:
6.1.1. deklaracja zgodności wystawiona przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, potwierdzająca zgodność przedmiotu zamówienia z właściwymi normami i pozwalająca na znakowanie przedmiotu zamówienia znakiem CE.
7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zwik.szczecin.pl odnośnikprzetargi → aktualne przetargi i zamówienia publiczne → zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp → przetargi 2012
8. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: w sprawach formalnych Jarosław Skobel - tel: 091 489 88 18
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
10. Zamawiający nie wyraża zgody do składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Oferty należy składać w terminie do dnia 10.12.2012r. do godz. 1100w sekretariacie siedziby Zamawiającego przy ul. Golisza 10 71-682 Szczecin, pok. 124 – I piętro
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.12.2012r. o godz. 1200w siedzibie Zamawiającegoprzy
ul. Golisza 10 71-682 Szczecin, pok. nr 323 – III piętro.
13. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
14. Kryterium oceny ofert: cena netto za zadanie – 100%
15. Termin związania ofertą – 60 dni
16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego ogłoszenia i wskazanych w nim warunków przetargowych
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OSWIADCZENIE_NR_1.pdf (PDF, 122KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-11-26 08:56:54 | 122KB | 183 razy |
2 | Formularz_nr_1_-_do_elektronicznego_wpisywania_cen.xls (XLS, 155KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-11-26 08:57:16 | 155KB | 203 razy |
3 | UMOWA.pdf (PDF, 107KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-11-26 08:56:47 | 107KB | 171 razy |
4 | SIWZ.pdf (PDF, 258KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-11-26 08:56:40 | 258KB | 233 razy |
5 | OSWIADCZENIE_NR_2.pdf (PDF, 113KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-11-26 08:57:00 | 113KB | 190 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | SIWZ_po_modyfikacji.doc (DOC, 236KB) | 2012-12-06 13:55:15 | 236KB | 648 razy |
2 | pismo_pytania_i_odpowiedzi_II.doc (DOC, 35.KB) | 2012-12-06 13:55:08 | 35.KB | 634 razy |
3 | pismo_pytania_i_odpowiedzi_I.doc (DOC, 32.KB) | 2012-12-04 10:03:10 | 32.KB | 645 razy |
4 | Formularz_nr_1_-_do_elektronicznego_wpisywania_cen_po_modyfikacji.xls (XLS, 155KB) | 2012-12-06 13:54:59 | 155KB | 653 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogloszenie_koncowe.doc (DOC, 34.KB) | 2012-12-31 09:08:16 | 34.KB | 652 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 26-11-2012 08:56:39 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Jarosław Skobel | 26-11-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 07-10-2014 09:39:31 |