DOSTAWA CENTRALI TELEFONICZNYCH WRAZ Z USŁUGĄ MONTAŻU
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów o zamówieniach sektorowych o wartości nie przekraczającej 14.000 euro pod nazwą:
„DOSTAWA CENTRALI TELEFONICZNYCH WRAZ Z USŁUGĄ MONTAŻU”
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 70¹ ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16 poz. 93 z późn. zm.) z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm.). Wyłączenia dokonano na podstawie art. 4 pkt. 8 ww. ustawy.
1. Termin realizacji zamówienia – do 30 dni od daty zawarcia umowy
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ
3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia:
3.1.1. Oświadczenia nr 2, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 SIWZ.
3.1.2. Oświadczenia nr 3, że:
a) Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych), do której należą podmioty wymienione
w złożonym oświadczeniu,
b) Wykonawca, nie należy do grupy kapitałowej, (w rozumieniu art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
4.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowy Rejestr Sądowy lub wydruk z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu z Rejestru Przedsiębiorców, lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
5. Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ
6. Na potwierdzenie spełnienia warunków odnośnie przedmiotu zamówienia Wykonawca przedstawia następujące dokumenty:
6.1. deklaracja zgodności wystawiona przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, potwierdzająca zgodność przedmiotu zamówienia z właściwymi normami i pozwalająca na znakowanie przedmiotu zamówienia znakiem CE - dotyczy centrali telefonicznych, aparatów telefonicznych systemowych i telefonów analogowych..
7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zwik.szczecin.pl odnośnikprzetargi → aktualne przetargi i zamówienia publiczne → zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp → przetargi 2013
8. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: w sprawach formalnych Marta Ogrodowczyk - tel: 091 489 88 34
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
10. Zamawiający nie wyraża zgody do składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Oferty należy składać w terminie do dnia 27.06.2013r. do godz. 1100w sekretariacie siedziby Zamawiającego przy ul. Golisza 10 71-682 Szczecin, pok. 124 – I piętro
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.06.2013r. o godz. 1200w siedzibie Zamawiającegoprzy
ul. Golisza 10 71-682 Szczecin, pok. nr 323 – III piętro.
13. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
14. Kryterium oceny ofert: cena netto za zadanie – 100%
15. Termin związania ofertą – 60 dni
16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego ogłoszenia i wskazanych w nim warunków przetargowych
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie.doc (DOC, 62KB) | 2013-06-17 14:24:47 | 62KB | 692 razy |
2 | Ogloszenie.pdf (PDF, 101KB) | 2013-06-17 14:25:14 | 101KB | 717 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf (PDF, 257KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-06-17 14:24:47 | 257KB | 116 razy |
2 | UMOWA.pdf (PDF, 108KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-06-17 14:25:14 | 108KB | 93 razy |
3 | OSWIADCZENIE NR 1.pdf (PDF, 124KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-06-17 14:27:21 | 124KB | 105 razy |
4 | OSWIADCZENIE NR 2.pdf (PDF, 114KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-06-17 14:29:46 | 114KB | 88 razy |
5 | OSWIADCZENIE NR 3.pdf (PDF, 130KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-06-17 14:30:12 | 130KB | 92 razy |
6 | Formularz nr 1 do elektronicznego wpisywania cen.xls (XLS, 166KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-06-17 14:31:10 | 166KB | 112 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogłoszenie końcowe.pdf (PDF, 87.KB) | 2013-07-22 08:27:08 | 87.KB | 836 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 17-06-2013 14:24:47 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marta Prędkiewicz | 17-06-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 07-10-2014 09:16:50 |