DOSTAWA AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO STACJONARNEGO
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów o zamówieniach sektorowych o wartości
nie przekraczającej 400.000 euro pod nazwą:
„DOSTAWA AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO STACJONARNEGO”
Przedmiotowe postępowanieprowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 ze zm.) Wyłączenia dokonano na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 w/w ustawy.
1. Termin realizacji zamówienia – do 90 dni od daty zawarcia umowy.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ.
3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia:
3.1.1. Oświadczenia nr 2, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 SIWZ.
3.1.2. Oświadczenia nr 4, że:
a) Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu art. 24 ust. 2 pkt 5
ustawy Prawo zamówień publicznych), do której należą podmioty wymienione w złożonym oświadczeniu,
b) Wykonawca, nie należy do grupy kapitałowej, (w rozumieniu art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie
pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowy Rejestr Sądowy lub wydruk z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie informacji odpowiadającej
odpisowi aktualnemu z Rejestru Przedsiębiorców, lub wydruk zCentralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga!
Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
c) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert.
Uwaga !
Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS odnoszące się do każdego z Wykonawców, jak również dla samej spółki cywilnej, jeżeli jest ona płatnikiem składek na ubezpieczenie społeczne.
5. Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ.
6. Na potwierdzenie spełnienia warunków odnośnie przedmiotu zamówienia Wykonawca przedstawia następujące dokumenty:
6.1. deklaracja zgodności wystawiona przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, potwierdzająca zgodność przedmiotu zamówienia z właściwymi
normami i pozwalająca na znakowanie przedmiotu zamówienia znakiem CE – wzór.
6.2. karta katalogowa zawierająca informacje o rozwiązaniach techniczno – materiałowych, cechach konstrukcyjnych.
7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zwik.szczecin.pl odnośnikprzetargi →
aktualne przetargi i zamówienia publiczne → zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp → przetargi 2013.
8. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami:
– w sprawach formalnych – Jarosław Skobel – tel. 091-489-88-18,
– w sprawach merytorycznych – Marta Ogrodowczyk – tel. 091-489-88-34.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
10. Zamawiający nie wyraża zgody do składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Oferty należy składać w terminie do dnia 26.04.2013r. do godz. 1100w sekretariacie siedziby Zamawiającego przy ul. Golisza 10 71-682 Szczecin, pok. 124 – I piętro.
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.04.2013r. o godz. 1200w siedzibie Zamawiającegoprzy ul. Golisza 10 71-682 Szczecin, pok. nr 323 – III piętro.
13. Wadium w wysokości3.500,00złnależy wpłacić przelewem na konto Bank PEKAO S.A. I Oddział w Szczecinie al. Wojska Polskiego 1 70-470 Szczecin.
Nr rachunku 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360;
SWIFT: PKOPLPW; IBAN: PL 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360.
Inne formy wadium określa SIWZ.
14. Kryterium oceny ofert: cena netto za zadanie – 100%.
15. Termin związania ofertą – 60 dni.
16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego ogłoszenia i wskazanych w nim warunków przetargowych.
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 09.04.2013.10.07.36_Zalacznik_nr_2_-_Zdjecia_wraz_z_wymiarami.pdf (PDF, 935KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-04-09 10:07:36 | 935KB | 178 razy |
2 | 09.04.2013.10.07.23_OSWIADCZENIE_NR_4.pdf (PDF, 130KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-04-09 10:07:23 | 130KB | 151 razy |
3 | 09.04.2013.10.07.02_OSWIADCZENIE_NR_1.pdf (PDF, 127KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-04-09 10:07:02 | 127KB | 149 razy |
4 | 09.04.2013.10.06.46_UMOWA.pdf (PDF, 108KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-04-09 10:06:46 | 108KB | 154 razy |
5 | 09.04.2013.10.06.38_SIWZ.pdf (PDF, 270KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-04-09 10:06:38 | 270KB | 183 razy |
6 | 09.04.2013.10.06.55_Formularz_nr_1_-_do_elektronicznego_wpisywania_cen.xls (XLS, 151KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-04-09 10:06:55 | 151KB | 154 razy |
7 | 09.04.2013.10.07.09_OSWIADCZENIE_NR_2.pdf (PDF, 110KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-04-09 10:07:09 | 110KB | 146 razy |
8 | 09.04.2013.10.07.16_OSWIADCZENIE_NR_3.pdf (PDF, 109KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-04-09 10:07:16 | 109KB | 151 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 22.04.2013.10.34.52_Odpowiedzi_na_pytania_nr_2.pdf (PDF, 91.KB) | 2013-04-22 10:34:52 | 91.KB | 680 razy |
2 | 18.04.2013.09.10.10_Odpowiedzi_na_pytania.pdf (PDF, 93.KB) | 2013-04-18 09:10:10 | 93.KB | 811 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | 22.05.2013.10.49.08_OGLOSZENIE.pdf (PDF, 85.KB) | 2013-05-22 10:49:08 | 85.KB | 680 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 09-04-2013 10:06:38 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Jarosław Skobel | 09-04-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 22-05-2013 10:49:08 |