SUKCESYWNA DOSTAWA KONSOL WODOMIERZOWYCH, ZAWORÓW WODOMIERZOWYCH SKOŚNYCH ZWROTNO - ZAPOROWYCH I PRZEDŁUŻEK
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów o zamówieniach sektorowych o wartości
nie przekraczającej 400.000 euro pod nazwą:
„SUKCESYWNA DOSTAWA KONSOL WODOMIERZOWYCH, ZAWORÓW WODOMIERZOWYCH SKOŚNYCH ZWROTNO – ZAPOROWYCH
I PRZEDŁUŻEK”
Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r, Nr 113, poz. 759 ze zm.). Wyłączenia dokonano na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 ww. ustawy
1. Termin realizacji zamówienia – 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie pkt. 3 SIWZ.
3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia:
3.1.1 Oświadczenia nr 2, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 SIWZ.
3.1.2 Oświadczenia nr 3, że:
a) Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu art. 24 ust. 2 pkt 5
ustawy Prawo zamówień publicznych), do której należą podmioty wymienione w złożonym
oświadczeniu,
b) Wykonawca, nie należy do grupy kapitałowej (w rozumieniu art. 24 ust. 2 pkt 5
ustawy Prawo zamówień publicznych).
4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca
zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowy Rejestr Sądowy lub wydruk z Centralnej
Informacji Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie informacji odpowiadającej odpisowi
aktualnemu z Rejestru Przedsiębiorców, lub wydruk zCentralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
Uwaga!
Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
c) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne
lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie,
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert.
Uwaga !
Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS odnoszące się do każdego z Wykonawców, jak również dla samej spółki cywilnej, jeżeli jest ona płatnikiem składek na ubezpieczenie społeczne.
5. Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ.
6. Na potwierdzenie spełnienia warunków odnośnie przedmiotu zamówienia Wykonawcy
zobowiązani są przedstawić następujące dokumenty:
6.1. aktualny atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny lub innego uprawnionego podmiotu
dopuszczający wyroby do kontaktu z wodą pitną – dotyczy części nr 1, części nr 2, części nr 3,
części nr 4, części nr 5.
6.2. deklaracje zgodności z obowiązującymi polskimi normami lub normami państw członkowskich Unii
Europejskiej a w przypadku wyrobów dla których nie ma ustanowionej normy deklaracje zgodności
z aktualną aprobatą techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę aprobującą wystawioną
przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela – dotyczy części nr 1, części nr 2, części
nr 3,
części nr 4, części nr 5.
7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej
Zamawiającego www.zwik.szczecin.plodnośnik przetargi
→ aktualne przetargi i zamówienia publiczne → zamówienia sektorowe z wyłączeniem
stosowania przepisów ustawy Pzp → przetargi 2013.
8. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Artur Dybza – tel. 091 489 88 47.
.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części – 5.
10. Zamawiający nie wyraża zgody do składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
11. Oferty należy składać w terminie do dnia 24.04.2013r. do godz. 1100 w sekretariacie siedziby
Zamawiającego przy ul. Golisza 10, 71-682 Szczecin, pok. 124 – I piętro.
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.04.2013r. o godz. 1200w siedzibie Zamawiającego
przy ul. Golisza 10 71-682 Szczecin, pok. nr 323 – III piętro.
13. Wadium w wysokości: część nr 1 – 500,00 zł; część nr 2 – 1.700,00 zł;
część nr 3 – 800,00 zł; część nr 4 – 1.000,00 zł; część nr 5 – 500,00 zł;
należy wpłacić przelewem na konto Bank PEKAO S.A. I Oddział w Szczecinie al. Wojska Polskiego 1
70-470 Szczecin
Nr rachunku 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360; SWIFT: PKOPLPW;
IBAN: PL 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360. Inne formy wadium określa SIWZ.
14. Kryterium oceny ofert: cena netto za część – 100%
15. Termin związania ofertą – 60 dni
16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego ogłoszenia i wskazanych w nim warunków
przetargowych
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 09.04.2013.08.45.04_OSWIADCZENIE_NR_2.pdf (PDF, 117KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-04-09 08:45:04 | 117KB | 124 razy |
2 | 09.04.2013.08.44.35_SIWZ.pdf (PDF, 276KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-04-09 08:44:35 | 276KB | 151 razy |
3 | 09.04.2013.08.45.49_Formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_-_czesc_nr_5.xls (XLS, 150KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-04-09 08:45:49 | 150KB | 134 razy |
4 | 09.04.2013.08.45.41_Formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_-_czesc_nr_4.xls (XLS, 151KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-04-09 08:45:41 | 151KB | 134 razy |
5 | 09.04.2013.08.45.26_Formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_-_czesc_nr_2.xls (XLS, 150KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-04-09 08:45:26 | 150KB | 130 razy |
6 | 09.04.2013.08.45.18_Formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_-_czesc_nr_1.xls (XLS, 149KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-04-09 08:45:18 | 149KB | 148 razy |
7 | 09.04.2013.08.44.44_UMOWA.pdf (PDF, 115KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-04-09 08:44:44 | 115KB | 121 razy |
8 | 09.04.2013.08.45.11_OSWIADCZENIE_NR_3.pdf (PDF, 131KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-04-09 08:45:11 | 131KB | 124 razy |
9 | 09.04.2013.08.44.57_OSWIADCZENIE_NR_1.pdf (PDF, 125KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-04-09 08:44:57 | 125KB | 126 razy |
10 | 09.04.2013.08.45.33_Formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_-_czesc_nr_3.xls (XLS, 151KB) Po terminie otwarcia ofert |
2013-04-09 08:45:33 | 151KB | 134 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 10.04.2013.15.04.17_pismo_modyfikacja_siwz.pdf (PDF, 96.KB) | 2013-04-10 15:04:17 | 96.KB | 809 razy |
2 | 10.04.2013.15.04.24_SIWZ_po_modyfikacji.pdf (PDF, 276KB) | 2013-04-10 15:04:24 | 276KB | 712 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogłoszenie końcowe.doc (DOC, 34.KB) | 2013-06-12 09:09:07 | 34.KB | 1282 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 09-04-2013 08:44:35 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Jarosław Skobel | 09-04-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 12-06-2013 09:09:07 |