Dostawa terminali inkasenckich do ZWiK Sp. z o. o. w Szczecinie
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10, 71?682 Szczecin wpisana w Sądzie Rejonowym Szczecin – Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000063704, o kapitale zakładowym w wysokości 216.686.000 zł, adres strony internetowej: www.zwik.szczecin.pl, ogłasza przetarg nieograniczony dla zamówienia sektorowego o wartości nie przekraczającej 400.000 € pt. :
”Dostawa terminali inkasenckich do ZWiK Sp. z o. o. w Szczecinie”.
Postępowanie jest prowadzone w trybie ”przetargu nieograniczonego” z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt 4 i ust. 2 ustawy.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów inkasenckich przeznaczonych do odczytywania stanów wodomierzy poprzez wprowadzanie ich z klawiatury i radiowo oraz akcesoriów komunikacyjnych.
2. Termin wykonania zamówienia.
Przedmiotowe zamówienie powinno być wykonane w terminie nie dłuższym niż 4 miesiące od dnia zawarcia umowy.
3. Prawidłowo złożona oferta zawiera następujące dokumenty :
a) ofertę warunków wykonania zamówienia (formularz nr 1);
b) oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w pkt. 4.1. rozdziału III SIWZ (formularz nr 2);
c) aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego;
d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego;
e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS;
f) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, o których mowa w pkt. 4.2.6. rozdziału III SIWZ;
g) referencje, Deklaracje Zgodności, o których mowa w pkt. 4.4 rozdziału III SIWZ;
h) dowód wniesienia wadium;
i) opis przedmiotu oferty: oferowany sprzęt (formularz nr 4).
Uwaga:
Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
Podmioty prowadzące działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej obowiązane są dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej.
4. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej ZWiK Sp. z o. o. w Szczecinie.
5. Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 3.000 zł przelewem na konto w Banku PEKAO S.A. I O/Szczecin nr 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360,
do dnia: 8.01.2013 r. do godz. 10 30
Inne formy wadium określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
6. Osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
a) w sprawach merytorycznych:
Bogusław Krasowski - Dział Sprzedaży
tel.: 91-44-26-236, tel. kom.: 0723-190-805, e-mail: b.krasowski@zwikszczecin.pl
b)w sprawach formalnych:
Ewa Kolasińska - Dział Informatyki,
tel. 0 91 44 26 228, e-mail : ewakol@zwik.szczecin.pl
7. SIWZ oraz wyjaśnienia do SIWZ i odpowiedzi na pytania Zamawiający umieszcza na stronie internetowej zakładu.
8. Oferty należy składać w terminie do dnia: 8.01.2013 r.do godz.10 30
w Sekretariacie siedziby Zamawiającego przy ul. M. Golisza 10 w Szczecinie.
9. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu: 8.01.2013 r.o godz.1100 w siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. przy ul. Maksymiliana Golisza 10 w Szczeciniew sali nr 321.
10. Kryterium oceny:
a) Cena - 50 %
b) wyższe parametry,
dodatkowe funkcjonalności
i wyposażenie - 50 %
11. Termin związania ofertą: 60 dni.
12. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu jedną ofertę. Oferta ma zawierać wszystkie składniki zamówienia. Wykonawcy przedstawią oferty zgodnie z wymaganiami SIWZ. Oferty należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
14. W rozliczeniach będzie obowiązywać termin płatności, który wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OGLOSZENIE_.doc (DOC, 64.KB) | 2012-12-07 13:42:53 | 64.KB | 946 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | FORMULARZ_1.doc (DOC, 32KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-12-07 13:42:24 | 32KB | 298 razy |
2 | FORMULARZ_3_wzor_umowy_.doc (DOC, 84KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-12-07 13:42:35 | 84KB | 301 razy |
3 | zal_4_umowy.xls (XLS, 28.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-12-07 13:43:29 | 28.KB | 292 razy |
4 | ZAL_1_opis_przedmiotu_.doc (DOC, 119KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-12-07 13:42:53 | 119KB | 296 razy |
5 | SIWZ_zestaw_inkasencki.doc (DOC, 206KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-12-07 13:42:17 | 206KB | 310 razy |
6 | ZAL_2_Parametry_i_funkcjonalnosci_punkty_.doc (DOC, 164KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-12-07 13:43:08 | 164KB | 306 razy |
7 | zal_3_umowy.doc (DOC, 41.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-12-07 13:43:21 | 41.KB | 294 razy |
8 | FORMULARZ_2.doc (DOC, 24KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-12-07 13:42:29 | 24KB | 291 razy |
9 | FORMULARZ_4.doc (DOC, 101KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-12-07 13:42:39 | 101KB | 293 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Modyfikacja_SIWZ.doc (DOC, 25KB) | 2012-12-19 12:40:18 | 25KB | 654 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | do_BIP_informacja_o_wyborze.doc (DOC, 33.KB) | 2013-01-24 12:35:34 | 33.KB | 662 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 07-12-2012 13:42:17 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Administrator BIP | 07-12-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 24-01-2013 12:36:46 |