Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, mienia i ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Szczecinie w okresie od 1 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r.
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony dla zamówienia sektorowego o wartości nie przekraczającej 400.000 euro pod nazwą:
„Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, mienia i ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Szczecinie
w okresie od 1 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r.”
Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r, Nr 113, poz. 759 ze zm.) na podstawie art. 133 ust. 1 w związku z art. 132 ust.1 pkt 4 oraz art. 132 ust. 2 tej ustawy.
1. Termin realizacji zamówienia – od01.01.2013 r. do 31.12.2013 r.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie Rozdziału XVI siwz.
3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) nie podlega wykluczeniu na podstawie Rozdziału XVI siwz.
4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowy Rejestr Sądowy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert, lub wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej.
2) Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydane zgodnie z Ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. 2003 nr 124 poz. 1151 z późn. zm.).
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ.
6. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.zwik.szczecin.plodnośnik przetargi → aktualne przetargi i zamówienia publiczne → zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp → przetargi 2012.
7. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Agnieszka Skotnicka – tel. 091 44 26 276.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
9. Oferty należy składać w terminie do dnia 26.11.2012r. do godz. 1100w sekretariacie siedziby Zamawiającego przy ul. Golisza 10 71-682 Szczecin pok. 124 – I piętro.
10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.11.2012r.o godz. 1130 w siedzibie Zamawiającego, przy
ul. Golisza 10 71-682 Szczecin, pok. nr 323– III piętro sala konferencyjna.
11. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
12. Kryterium oceny: cena - 100%
13. Termin związania ofertą – 60 dni
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego ogłoszenia i wskazanych w nim warunków przetargowych
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | zal._nr_5.pdf (PDF, 121KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-11-14 14:16:36 | 121KB | 467 razy |
2 | zal._nr_10_wykaz_szkodowosci_z_trzech_ostatnich_lat_.pdf (PDF, 226KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-11-15 09:29:36 | 226KB | 49 razy |
3 | zal._nr_6__Wykaz_maszyn_i_urzadzen_do_ubezpieczenia_maszyn_od_awari..._.pdf (PDF, 152KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-11-15 09:29:31 | 152KB | 105 razy |
4 | zal._nr_13.pdf (PDF, 121KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-11-14 14:17:26 | 121KB | 491 razy |
5 | zalacznik_nr_9_wykaz_lokalizacji_do_ubezpieczenia.pdf (PDF, 105KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-11-14 14:17:03 | 105KB | 462 razy |
6 | zal._nr_12_wykaz_sprzA_tu_elektronicznego_do_ubezpieczenia_sprzetu_.pdf (PDF, 220KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-11-15 09:29:42 | 220KB | 42 razy |
7 | zal._nr_8.pdf (PDF, 100KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-11-14 14:16:56 | 100KB | 471 razy |
8 | zal._nr_2.pdf (PDF, 187KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-11-14 14:16:21 | 187KB | 467 razy |
9 | zal._nr_4.pdf (PDF, 82.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-11-14 14:16:31 | 82.KB | 472 razy |
10 | SIWZ.pdf (PDF, 253KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-11-14 14:16:07 | 253KB | 529 razy |
11 | zalacznik_nr_11__wykaz_maszyn_i_urzadzen_do_ubezpieczenia_od_wszystkich_ryzyk_(pojazdy_i_zabudowy_specjalne).pdf (PDF, 183KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-11-14 14:17:14 | 183KB | 499 razy |
12 | zal._nr_1.pdf (PDF, 239KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-11-14 14:16:15 | 239KB | 484 razy |
13 | zalacznik_nr_7_Wykaz_pojazdow_do_ubezpieczenia.pdf (PDF, 440KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-11-14 14:16:50 | 440KB | 483 razy |
14 | zal._nr_3.pdf (PDF, 80.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-11-14 14:16:26 | 80.KB | 468 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | pyt_i_odp_na_strone_3.doc (DOC, 27KB) | 2012-11-29 11:16:40 | 27KB | 645 razy |
2 | pyt_i_odp_na_strone_2.doc (DOC, 61KB) | 2012-11-27 14:43:25 | 61KB | 780 razy |
3 | Zal._do_pyt._nr_17.pdf (PDF, 126KB) | 2012-11-27 14:43:33 | 126KB | 1472 razy |
4 | wyjaA_nienia_siwz.pdf (PDF, 128KB) | 2012-11-20 08:25:07 | 128KB | 668 razy |
Odwołania | ||||
1 | zmiana_terminu.pdf (PDF, 220KB) | 2012-11-20 08:25:23 | 220KB | 638 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | INFORMACJA_O_WYBORZE_OFERTY.doc (DOC, 35KB) | 2012-12-18 14:02:38 | 35KB | 674 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 14-11-2012 14:16:07 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Agnieszka Skotnicka | 14-11-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 18-12-2012 14:03:22 |