Dostawa urządzeń do inspekcji TV sieci kanalizacyjnej
Szczecin, dn. 2012-06-21
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów o zamówieniach sektorowych o wartości nie przekraczającej 400.000 euro pod nazwą:
„Dostawa urządzeń do inspekcji TV sieci kanalizacyjnej”
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 701 Kodeksu cywilnego. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r, Nr 113, poz. 759) na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 w/w ustawy
1. Termin realizacji zamówienia – do 90 dni od daty zawarcia umowy
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie pkt. 3 SIWZ.
3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 SIWZ.
4. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający dopuszcza również złożenie wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga!!! Wykonawcy prowadzący działalność gospodarcza w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert.
5. Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ.
6. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.zwik.szczecin.plodnośnik przetargi → aktualne przetargi i zamówienia publiczne → zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp → przetargi 2012.
7. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Renata Remiszewska - tel: 091 489-88-12; Jarosław Skobel - tel 091 489-88-18
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba zadań 3
9. Zamawiający nie wyraża zgody na składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Oferty należy składać w terminie do dnia 16.07.2012r. do godz. 1100 w sekretariacie siedziby Zamawiającego
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.07.2012r.o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego, pok.
nr 323 – III piętro sala konferencyjna.
12. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13. Kryterium oceny: cena - 100%
14. Termin związania ofertą – 60 dni
15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego ogłoszenia i wskazanych w nim warunków przetargowych.
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_ZADANIE_NR_2.xls (XLS, 62.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-07-05 09:20:35 | 62.KB | 43 razy |
2 | OSWIADCZENIE_NR_1.pdf (PDF, 133KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-07-02 07:25:21 | 133KB | 73 razy |
3 | formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_ZADANIE_NR_3.xls (XLS, 59KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-07-05 09:20:41 | 59KB | 53 razy |
4 | formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_ZADANIE_NR_1.xls (XLS, 63KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-07-05 09:20:27 | 63KB | 60 razy |
5 | UMOWA.pdf (PDF, 108KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-07-02 07:24:36 | 108KB | 80 razy |
6 | OSWIADCZENIE_NR_3.pdf (PDF, 111KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-07-02 07:25:37 | 111KB | 69 razy |
7 | OSWIADCZENIE_NR_2.pdf (PDF, 113KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-07-02 07:25:29 | 113KB | 72 razy |
8 | SIWZ_urzadzenia_do_inspekcji_TV.pdf (PDF, 260KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-07-02 07:25:49 | 260KB | 97 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogloszenie_koncowe.doc (DOC, 28KB) | 2012-08-14 08:09:22 | 28KB | 708 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 02-07-2012 07:24:36 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Renata Remiszewska | 02-07-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 14-08-2012 08:09:22 |