DOSTAWA TRANSFORMATORÓW OLEJOWYCH TRÓJFAZOWYCH
Szczecin, dn.21.06.2012
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów o zamówieniach sektorowych o wartości nie przekraczającej 400.000 euro pod nazwą:
„DOSTAWA TRANSFORMATORÓW OLEJOWYCH TRÓJFAZOWYCH”
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 701 Kodeksu cywilnego. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r, Nr 113, poz. 759 ze zm.) na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 w/w ustawy
1. Termin realizacji zamówienia –do 90 dni od dnia zawarcia umowy
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie pkt. 3 SIWZ.
3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 SIWZ
4. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający dopuszcza również złożenie wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Uwaga!!! Wykonawcy prowadzący działalność gospodarcza w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
5. Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ
6. Na potwierdzenie spełnienia warunków odnośnie przedmiotu zamówienia wykonawcy zobowiązani są przedstawić następujące dokumenty:
6.1. karty katalogowe zawierające informacje o zastosowanych rozwiązaniach techniczno – materiałowych.
6.2. deklaracje zgodności dla przedmiotu zamówienia, wystawioną przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, potwierdzającą zgodność przedmiotu zamówienia
z obowiązującyminormami.
7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.zwik.szczecin.pl/zamowienia/lista/28.dhtml
8. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Dominik Zakrzewski - tel: 091 489-88-14; Jarosław Skobel - tel 091 489-88-18
9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Liczba zadań 2
10. Zamawiający nie wyraża zgody do składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Oferty należy składać w terminie do dnia 11.07.2012r. do godz. 1100 w sekretariacie siedziby Zamawiającego przy ul. Golisza 10 71-682 Szczecin, pok. 124 – I piętro.
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.07.2012r.o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego przy
ul. Golisza 10 71-682 Szczecin, pok. nr 323 – III piętro.
13. Wadium w wysokości zadanie nr 1 – 3.000,00 zł, zadanie nr 2 – 3.900,00 zł należy wpłacać przelewem na konto Bank PEKAO S.A Grupa PEKAO S.A I O/Szczecin al. Wojska Polskiego 1 70-470 Szczecin nr rachunku 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360. Dla przelewów zagranicznych nr rachunku IBAN: PL 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360, SWIFT PKOPLPW. Inne formy wniesienia wadium określa SIWZ.
14. Kryterium oceny: cena - 100%
15. Termin związania ofertą – 60 dni
16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego ogłoszenia i wskazanych w nich warunków przetargowych.
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ_transformatory.pdf (PDF, 269KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-06-22 09:25:05 | 269KB | 116 razy |
2 | OSWIADCZENIE_NR_1.pdf (PDF, 82.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-06-22 09:27:06 | 82.KB | 79 razy |
3 | UMOWA.pdf (PDF, 113KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-06-22 09:28:23 | 113KB | 97 razy |
4 | OSWIADCZENIE_NR_3.pdf (PDF, 111KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-06-22 09:27:58 | 111KB | 94 razy |
5 | OSWIADCZENIE_NR_2.pdf (PDF, 75.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-06-22 09:27:31 | 75.KB | 83 razy |
6 | FORMULARZ_NR_1_-___zadanie_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen.xls (XLS, 148KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-06-22 09:25:18 | 148KB | 92 razy |
7 | FORMULARZ_NR_1_-___zadanie_nr_2_do_elektronicznego_wpisywania_cen.xls (XLS, 149KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-06-22 09:26:34 | 149KB | 93 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | pismo_z_odpowiedzia_na_pytania.pdf (PDF, 100KB) | 2012-07-09 12:41:07 | 100KB | 673 razy |
2 | UMOWA_po_modyfikacji.pdf (PDF, 113KB) | 2012-07-09 12:41:17 | 113KB | 685 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogloszenie_koncowe.doc (DOC, 29KB) | 2012-08-20 08:29:54 | 29KB | 1177 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 22-06-2012 09:25:04 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Dominik Zakrzewski | 22-06-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 20-08-2012 08:29:54 |