Dostawa akumulatorów oraz ogumienia wraz z montażem i ich serwisowaniem, przeznaczonych do pojazdów
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów o zamówieniach sektorowych o wartości nie przekraczającej 400.000 euro pod nazwą:
„Dostawa akumulatorów oraz ogumienia wraz z montażem i ich serwisowaniem, przeznaczonych do pojazdów "
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 701 Kodeksu cywilnego. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 w/w ustawy
1. Termin realizacji zamówienia –12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie pkt. 3 SIWZ.
3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienialub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
pkt 3 Rozdziału III SIWZ.
4. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( dopuszcza się również wydruk z CEIDG) wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
5. Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ.
6. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.zwik.szczecin.pl odnośnikprzetargi → zamówienia publiczne → zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp
7. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Elżbieta Brzeska - tel: 91 43 161 34., e-mail: e.brzeska@zwikszczecin.pl
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: liczba zadań 2
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10. Oferty należy składać w terminie do dnia 26.06.2012 r. do godz. 1000 w sekretariacie siedziby Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Golisza10, 71-682 Szczecin,pok.124 I piętro.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.06.2012 r.o godz. 1015 w siedzibie Zamawiającego, w Szczecinie przy ul Golisza 10 pok. nr 323 ,III piętro.
12. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
13. Kryterium oceny: cena - 100%
14. Termin związania ofertą – 60 dni
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zalacznik_Nr_2_Formularz_kalkulacji_cenowej_dla_Zadania_Nr1_pkt_A.xls (XLS, 25KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-06-13 07:19:30 | 25KB | 72 razy |
2 | Formularz__Nr_1.doc (DOC, 118KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-06-13 07:19:02 | 118KB | 76 razy |
3 | SIWZ_opony_akumulatory.pdf (PDF, 258KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-06-13 07:18:43 | 258KB | 83 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Zalacznik_Nr_2_Formularz_kalkulacji_cenowej_dla_Zadania_Nr1_pkt_A.-wersja_poprawiona.xls (XLS, 25KB) | 2012-06-22 09:31:15 | 25KB | 754 razy |
2 | odpowiedz_na_pytania__opony_akumulatory.doc (DOC, 35.KB) | 2012-06-22 09:32:02 | 35.KB | 868 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Ogloszenie_o_WYNIKU_POSTEPOWANIA.DOC (DOC, 101KB) | 2012-07-19 12:40:28 | 101KB | 685 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 13-06-2012 07:18:43 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Administrator BIP | 13-06-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 19-07-2012 12:40:28 |