DOSTAWA WŁAZÓW KANALIZACYJNYCH I KRATEK WPUSTÓW ULICZNYCH
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów o zamówieniach sektorowych o wartości nie przekraczającej 400.000 euro pod nazwą:
„DOSTAWA WŁAZÓW KANALIZACYJNYCH I KRATEK WPUSTÓW ULICZNYCH”
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 701 Kodeksu cywilnego. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r, nr 113, poz. 759 ze zm..) na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 w/w ustawy
-
Termin realizacji zamówienia - 40 dni od daty zawarcia umowy - dla zadania nr 1
- 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - dla zadania nr 2
-
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie pkt. 3 SIWZ.
-
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że:
-
posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,
-
dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-
nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 SIWZ.
4. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza również złożenie wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Uwaga!!! Wykonawcy prowadzący działalność gospodarcza w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
-
aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
-
Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.zwik.szczecin.pl odnośnik przetargi ? aktualne przetargi i zamówienia publiczne ? zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp ? przetargi 2012.
-
Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Dominik Zakrzewski - tel: 091 489 88 14; Jarosław Skobel - tel 091 489 88 18
-
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - liczba zadań 2
-
Zamawiający nie wyraża zgody na składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych
-
Oferty należy składać w terminie do dnia 27.06.2012r. do godz. 1100 w sekretariacie siedziby Zamawiającego przy ul. Golisza 10 71-682 Szczecin, pok. 124 - I piętro.
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.06.2012r. o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego przy
ul. Golisza 10 71-682 Szczecin, pok. nr 323 - III piętro.
-
Wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 1.500 zł, zadanie nr 2 - 3.000 zł, należy wpłacać przelewem na konto Bank PEKAO S.A Grupa PEKAO S.A I O/Szczecin al. Wojska Polskiego 1 70-470 Szczecin nr rachunku 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360. Dla przelewów zagranicznych nr rachunku IBAN: PL 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360, SWIFT PKOPLPW. Inne formy wniesienia wadium określa SIWZ
-
Kryterium oceny: cena - 100%
-
Termin związania ofertą - 60 dni
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego ogłoszenia i wskazanych w nich warunków przetargowych.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie.doc (DOC, 51.KB) | 2012-06-06 14:17:10 | 51.KB | 638 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | OSWIADCZENIE_NR_1.pdf (PDF, 124KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-06-06 14:21:32 | 124KB | 85 razy |
2 | ZALACZNIK_NR_2_-_Projekt_logo_ZWiK_umieszczony_na_kpl._wlazie_kan..pdf (PDF, 361KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-06-06 14:19:48 | 361KB | 101 razy |
3 | ZALACZNIK_NR_3_-_Logo_ZWiK.pdf (PDF, 558KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-06-06 14:20:24 | 558KB | 99 razy |
4 | UMOWA_-_WLAZY.pdf (PDF, 110KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-06-06 14:18:50 | 110KB | 94 razy |
5 | UMOWA_-_KRATKI.pdf (PDF, 113KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-06-06 14:18:36 | 113KB | 90 razy |
6 | Formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_zadanie_nr_1.xls (XLS, 149KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-06-06 14:22:01 | 149KB | 112 razy |
7 | SIWZ.pdf (PDF, 269KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-06-06 14:17:11 | 269KB | 100 razy |
8 | OSWIADCZENIE_NR_2.pdf (PDF, 113KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-06-06 14:21:43 | 113KB | 84 razy |
9 | Formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_zadanie_nr_2.xls (XLS, 148KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-06-06 14:22:18 | 148KB | 110 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogloszenie_koncowe.doc (DOC, 38.KB) | 2012-07-16 14:56:59 | 38.KB | 631 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 06-06-2012 14:15:12 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Administrator BIP | 06-06-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 16-07-2012 14:56:59 |