SUKCESYWNA DOSTAWA OBUWIA BEZPIECZNEGO DLA PRACOWNIKÓW ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z O.O. W SZCZECINIE
Szczecin, dn. 23.04.2012r
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów o zamówieniach sektorowych o wartości nie przekraczającej 400.000 euro pod nazwą:
„SUKCESYWNA DOSTAWA OBUWIA BEZPIECZNEGO DLA PRACOWNIKÓW ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA
Z O.O. W SZCZECINIE ”
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 701 Kodeksu cywilnego. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r, nr 113, poz. 759 ze zm.) na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 w/w ustawy
-
Termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
-
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie pkt. 3 SIWZ.
-
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że:
-
posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie;
-
dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-
nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
-
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza również złożenie wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej.
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Uwaga!!! Wykonawcy prowadzący działalność gospodarcza w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
-
aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ
-
Na potwierdzenie spełnienia warunków odnośnie przedmiotu zamówienia wykonawcy zobowiązani są przedstawić następujące dokumenty:
6.1. deklaracje zgodności z WE wystawioną przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela - dotyczy wszystkich pozycji ujętych w zadaniu nr 1, zadaniu nr 2, zadaniu nr 3, zadaniu nr 4 i zadaniu nr 5
6.2. karty katalogowe zawierające takie informacje jak; nazwa produktu, charakterystyka produktu dotyczy każdej pozycji ujętej w zadaniu nr 1, zadaniu nr 2, zadaniu nr 3, zadaniu nr 4 i zadania nr 5
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.zwik.szczecin.pl w zakładce przetargi ? aktualne przetargi i zamówienia publiczne ? zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp ? przetargi 2012
-
Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Edyta Krupińska - tel: 091 489 88 10; Jarosław Skobel - tel 091 489 88 18
-
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - liczba zadań 5
-
Zamawiający nie wyraża zgody na składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych
-
Oferty należy składać w terminie do dnia 21.05.2012r. do godz. 1100 w sekretariacie siedziby Zamawiającego przy ul. Golisza 10 71-682 Szczecin pok. 124 - I piętro
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.05.2012r. o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego, przy
ul. Golisza 10 71-682 Szczecin, pok. nr 323 - III piętro sala konferencyjna
-
Wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 2.000,00 zł, zadanie nr 2 - 1.000,00 zł należy wpłacać przelewem na konto Bank PEKAO S.A Grupa PEKAO S.A I O/Szczecin al. Wojska Polskiego 1, 70-470 Szczecin nr rachunku 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360. Dla przelewów zagranicznych nr rachunku IBAN: PL 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360, SWIFT PKOPLPW. Inne formy wniesienia wadium określa SIWZ
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w zakresie zadania nr 3, zadania nr 4 i zadania nr 5
-
Kryterium oceny: cena - 100%
-
Termin związania ofertą - 60 dni
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OgA_oszenie.doc (DOC, 62KB) | 2012-05-02 12:33:06 | 62KB | 641 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | OA_WIADCZENIE_NR_1.pdf (PDF, 120KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-05-02 12:35:03 | 120KB | 96 razy |
2 | ZaA_acznik_nr_1_-_SzczegA_A_owy_opis_przedmiotu_zamA_wienia..pdf (PDF, 100KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-05-02 12:35:48 | 100KB | 131 razy |
3 | OA_WIADCZENIE_NR_2.pdf (PDF, 113KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-05-02 12:35:13 | 113KB | 89 razy |
4 | Umowa.pdf (PDF, 111KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-05-02 12:35:39 | 111KB | 1 raz |
5 | Formularz_nr_1_-_do_elektronicznego_wypeA_nienia_zadanie_nr_3.xls (XLS, 149KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-05-02 12:34:45 | 149KB | 96 razy |
6 | Formularz_nr_1_-_do_elektronicznego_wypeA_nienia_zadanie_nr_1.xls (XLS, 149KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-05-02 12:34:25 | 149KB | 111 razy |
7 | Formularz_nr_1_-_do_elektronicznego_wypeA_nienia_zadanie_nr_4.xls (XLS, 149KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-05-02 12:56:18 | 149KB | 101 razy |
8 | Formularz_nr_1_-_do_elektronicznego_wypeA_nienia_zadanie_nr_5.xls (XLS, 148KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-05-02 12:34:54 | 148KB | 92 razy |
9 | SIWZ.pdf (PDF, 274KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-05-02 12:33:06 | 274KB | 112 razy |
10 | Formularz_nr_1_-_do_elektronicznego_wypeA_nienia_zadanie_nr_2.xls (XLS, 150KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-05-02 12:34:35 | 150KB | 105 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Ogloszenie_koncowe_o_wyborze_najkorzystniejszych_ofert.doc (DOC, 30KB) | 2012-07-11 08:33:08 | 30KB | 763 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 02-05-2012 12:33:06 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Jarosław Skobel | 02-05-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 11-07-2012 08:33:08 |