Dostawa maszyn i urządzeń budowlanych
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów o zamówieniach sektorowych o wartości nie przekraczającej 400.000 euro pod nazwą:
„Dostawa maszyn i urządzeń budowlanych”
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 701 Kodeksu cywilnego. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r, Nr 113, poz. 759) na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 w/w ustawy
1. Termin realizacji zamówienia – do 30 dni od daty zawarcia umowy
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie pkt. 3 SIWZ.
3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 SIWZ.
4. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający dopuszcza również złożenie wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej
5. Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ.
6. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.zwik.szczecin.plodnośnik przetargi → aktualne przetargi i zamówienia publiczne → zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp → przetargi 2012.
7. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Renata Remiszewska - tel: 091 489-88-12; Jarosław Skobel - tel 091 489-88-18
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba zadań 5
9. Zamawiający nie wyraża zgody na składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Oferty należy składać w terminie do dnia 20.04.2012r. do godz. 1100 w sekretariacie siedziby Zamawiającego
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.04.2012r.o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego, pok.
nr 323 – III piętro sala konferencyjna.
12. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13. Kryterium oceny: cena - 100%
14. Termin związania ofertą – 60 dni
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_ZADANIE_NR_1_PRZECINARKA.xls (XLS, 58.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-04-04 11:01:49 | 58.KB | 104 razy |
2 | OSWIADCZENIE_NR_1.pdf (PDF, 130KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-04-04 10:52:13 | 130KB | 94 razy |
3 | formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_ZADANIE_NR_2_UBIJAK.xls (XLS, 59KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-04-04 11:01:58 | 59KB | 102 razy |
4 | UMOWA.pdf (PDF, 108KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-04-04 10:51:33 | 108KB | 84 razy |
5 | OSWIADCZENIE_NR_3.pdf (PDF, 111KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-04-04 10:52:39 | 111KB | 84 razy |
6 | formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_ZADANIE_NR_4__MLOT_SPALINOWY.xls (XLS, 59.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-04-04 11:02:31 | 59.KB | 104 razy |
7 | OSWIADCZENIE_NR_2.pdf (PDF, 113KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-04-04 10:52:22 | 113KB | 92 razy |
8 | SIWZ_maszyny.pdf (PDF, 257KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-04-04 10:51:49 | 257KB | 118 razy |
9 | formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_ZADANIE_NR_3_AGREGAT.xls (XLS, 59KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-04-04 11:02:14 | 59KB | 102 razy |
10 | formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_ZADANIE_NR_5_KOSIARKA.xls (XLS, 60KB) Po terminie otwarcia ofert |
2012-04-04 11:03:04 | 60KB | 94 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogloszenie_o_wyniku.doc (DOC, 35.KB) | 2012-05-17 11:42:17 | 35.KB | 745 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 04-04-2012 10:51:33 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Renata Remiszewska | 04-04-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 17-05-2012 11:42:17 |