SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENICZNO - SANITARNYCH ORAZ PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z O.O. W SZCZECINIE
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów o zamówieniach sektorowych o wartości nie przekraczającej 387.000 euro pod nazwą:
„SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENICZNO – SANITARNYCH ORAZ PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z O.O. W SZCZECINIE ”
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 701 Kodeksu cywilnego. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r, nr 113, poz. 759 ze zm.) na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 w/w ustawy
1. Termin realizacji zamówienia –12 miesięcy od daty zawarcia umowy
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie pkt. 3 SIWZ.
3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Uwaga!!! Wykonawcy prowadzący działalność gospodarcza w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
5. Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ
6. Na potwierdzenie spełnienia warunków odnośnie przedmiotu zamówienia wykonawcy zobowiązani są przedstawić następujące dokumenty:
6.1. kartę katalogową na zaoferowane środki sanitarne ujęte w zadaniu nr 1 (ręczniki papierowe, papier toaletowy małe roki, papier toaletowy duże rolki, czyściwo przemysłowe) w której znajdują się co najmniej takie informacje jak: gramatura, rozmiar itd. – zalecane
6.2. kartę charakterystyki substancji niebezpiecznych dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia zgodną z Rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 Parlamentu europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006r. w sprawie „REACH” (Dz.U.UE.L.06.396.1) – dotyczy zadania nr 4.
7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.zwik.szczecin.pl w zakładce przetargi → aktualne przetargi i zamówienia publiczne → zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp → przetargi 2011
8. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Edyta Krupińska - tel: 091 489 88 10; Jarosław Skobel - tel 091 489 88 18
9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – liczba zadań 4
10. Zamawiający nie wyraża zgody na składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych
11. Oferty należy składać w terminie do dnia 17.11.2011r.do godz. 1100 w sekretariacie siedziby Zamawiającego
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.11.2011r.o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 321 – 324
13. Wadium w wysokości: zadanie nr 1 – 2.000,00 zł, zadanie nr 2 – 1.000,00 zł, zadanie nr 3 – 1.000,00 zł, zadanie nr 4 – 2.000,00 zł należy wpłacać przelewem na konto Bank PEKAO S.A Grupa PEKAO S.A I O/Szczecin al. Wojska Polskiego 1, 70-470 Szczecin nr rachunku 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360. Dla przelewów zagranicznych nr rachunku IBAN: PL 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360, SWIFT PKOPLPW. Inne formy wniesienia wadium określa SIWZ
14. Kryterium oceny: cena - 100%
15. Termin związania ofertą – 60 dni
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OSWIADCZENIE_NR_1.pdf (PDF, 127KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-10-31 14:42:22 | 127KB | 138 razy |
2 | UMOWA.pdf (PDF, 120KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-10-31 14:43:36 | 120KB | 134 razy |
3 | Formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_zadanie_nr_3.xls (XLS, 150KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-10-31 14:41:50 | 150KB | 140 razy |
4 | formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_zadanie_nr_4.xls (XLS, 151KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-10-31 14:42:00 | 151KB | 132 razy |
5 | Formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_zadanie_nr_1.xls (XLS, 150KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-10-31 14:41:29 | 150KB | 151 razy |
6 | SIWZ.pdf (PDF, 281KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-10-31 14:43:26 | 281KB | 191 razy |
7 | OSWIADCZENIE_NR_2.pdf (PDF, 114KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-10-31 14:43:08 | 114KB | 128 razy |
8 | Formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_zadanie_nr_2.xls (XLS, 150KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-10-31 14:41:40 | 150KB | 145 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogloszenie_koncowe_o_wyborze_oferty.doc (DOC, 26KB) | 2011-12-28 14:13:15 | 26KB | 638 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 31-10-2011 14:41:29 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Edyta Krupińska | 31-10-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 28-12-2011 14:13:15 |