DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów o zamówieniach sektorowych o wartości nie przekraczającej 387.000 euro pod nazwą:
„DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH”
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 701 ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16 poz. 93 ze zm.). Postępowanie prowadzone jest
z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 ze zm.) na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4
i ust. 2 w/w ustawy
1. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie ma zostać zrealizowane do 30.12.2011r. dotyczy wszystkich zadań.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ
3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienialub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga!!! Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert.
5. Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ
6. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zwik.szczecin.pl odnośnikprzetargi → zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp
7. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Marek Kowalski - tel: 091 489 88 13; Jarosław Skobel - tel 091 489 88 18
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (12 zadań):
Zadanie nr 1 – Chromatograf jonowy
Zadanie nr 2 – Mikroskop laboratoryjny z kontrastem fazowym
Zadanie nr 3 – Wirówka laboratoryjna
Zadanie nr 4 – Mineralizator blokowy Kjeldahl’a
Zadanie nr 5 – System do uzdatniania wody metodą odwróconej osmozy
Zadanie nr 6 – Mieszadło magnetyczne wielostanowiskowe
Zadanie nr 7 – Suszarka laboratoryjna markiMEMMERT
Zadanie nr 8 – Mikroskop odwrócony
Zadanie nr 9 – Suszarka laboratoryjna
Zadanie nr 10 – Piec muflowy
Zadanie nr 11 – Mętnościomierz
Zadanie nr 12 – Demineralizator
9. Zamawiający nie wyraża zgody na składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Oferty należy składać w terminie do dnia03.10.2011r.do godz. 1100w sekretariacie siedziby Zamawiającego
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.10.2011r. o godz. 1200w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 321-324
12. Wadium w wysokości: zadanie nr 1 – 6.000,00 zł; zadanie nr 2 – 1.000,00 zł; zadanie nr 3 – 1.000,00 zł; zadanie nr 4 – 1.000 zł; zadanie nr 5 – 1.000,00 zł; zadanie nr 6 – 300,00 zł zadanie nr 7 – 500,00 zł; zadanie nr 8 – 500,00 zł; zadanie nr 9 – 500,00 zł; zadanie nr 10 – 1.000 zł; zadanie nr 11 – 500,00 zł; zadanie nr 12 – 500,00 zł; należy wpłacić przelewem na konto Bank PEKAO S.A. I Oddział w Szczecinie al. Wojska Polskiego 1 70-470 Szczecin Nr rachunku 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360
SWIFT: PKOPLPW; IBAN: PL 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360. Inne formy wadium
określa SIWZ.
13. Kryterium oceny ofert: cena netto za zadanie – 100%
14. Termin związania ofertą – 60 dni
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie.pdf (PDF, 104KB) | 2011-09-20 10:18:40 | 104KB | 614 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_urzadzenia_lab_2011.pdf (PDF, 269KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-09-20 10:19:17 | 269KB | 239 razy |
2 | OSWIADCZENIE_NR_1.pdf (PDF, 122KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-09-20 10:18:40 | 122KB | 207 razy |
3 | UMOWA.pdf (PDF, 113KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-09-20 10:19:40 | 113KB | 204 razy |
4 | FORMULARZ_NR_1.pdf (PDF, 205KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-09-20 10:18:22 | 205KB | 270 razy |
5 | OSWIADCZENIE_NR_3.pdf (PDF, 111KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-09-20 10:19:32 | 111KB | 208 razy |
6 | OSWIADCZENIE_NR_2.pdf (PDF, 112KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-09-20 10:18:50 | 112KB | 209 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | pismo_wyjasniajace_sprzet_lab_2011_ogA_oszenie_I.pdf (PDF, 120KB) | 2011-09-28 14:43:40 | 120KB | 779 razy |
2 | FORMULARZ_NR_1_po_modyfikacji.pdf (PDF, 204KB) | 2011-09-28 14:43:25 | 204KB | 788 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogloszenie_o_wyniku_urzadzenia_lab_2011.pdf (PDF, 97.KB) | 2011-12-19 08:39:04 | 97.KB | 763 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 20-09-2011 10:18:22 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marek Kowalski | 20-09-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 19-12-2011 08:39:04 |