SUKCESYWNA DOSTAWA POSIŁKÓW PROFILAKTYCZNYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z O.O. W SZCZECINIE
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów o zamówieniach sektorowych
o wartości nie przekraczającej 387.000 euro pod nazwą:
„SUKCESYWNA DOSTAWA POSIŁKÓW PROFILAKTYCZNYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z O.O.
W SZCZECINIE”
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 701 Kodeksu cywilnego. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r, Nr 113, poz. 759 ze zm.) na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 w/w ustawy
1. Termin realizacji zamówienia – 6 miesięcy od daty zawarcia umowy
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie pkt. 3 SIWZ.
3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ
6. Na potwierdzenie spełnienia warunków odnośnie przedmiotu zamówienia wykonawcy zobowiązani są przedstawić następujące dokumenty:
a) zaświadczenie Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzające, że producent przestrzega zasad wdrożonego systemu HACCP;
b) aktualny protokół badania laboratoryjnego lub wynik badania laboratoryjnego lub świadectwo jakości, potwierdzony przez Stację Sanitarno – Epidemiologiczną lub Inspektorat Weterynarii lub laboratorium wewnętrzne producenta lub inne uprawnione laboratorium dla każdego zaoferowanego produktu wystawiony w 2011r. potwierdzający zgodność zaoferowanych produktów z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28.05.1996r w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz.U. z 1996r., Nr 60, poz. 279) – zalecane
7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.zwik.szczecin.pl odnośnik przetargi → zamówienia publiczne → zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp
8. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Bogusława Kęska - tel: 091 489-88-11; Jarosław Skobel - tel 091 489-88-18
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
10. Zamawiający nie wyraża zgody na składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Oferty należy składać w terminie do dnia 04.10.2011r. do godz. 1100 w sekretariacie siedziby Zamawiającego.
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.10.2011r. o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 321 – 324.
13. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
14. Kryterium oceny: cena - 100%
15. Termin związania ofertą – 60 dni
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie.doc (DOC, 54KB) | 2011-09-12 14:49:46 | 54KB | 631 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | OSWIADCZENIE_NR_1.pdf (PDF, 90.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-09-12 14:50:47 | 90.KB | 235 razy |
2 | FORMULARZ_NR_1_-__do_elektronicznego_wpisywania_cen.xls (XLS, 149KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-09-12 14:51:31 | 149KB | 171 razy |
3 | UMOWA.pdf (PDF, 113KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-09-12 14:50:15 | 113KB | 236 razy |
4 | SIWZ.pdf (PDF, 258KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-09-12 14:49:46 | 258KB | 255 razy |
5 | OSWIADCZENIE_NR_2.pdf (PDF, 88.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-09-12 14:51:12 | 88.KB | 235 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogloszenie_koncowe.doc (DOC, 23.KB) | 2011-10-14 07:30:40 | 23.KB | 622 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 12-09-2011 14:49:46 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Administrator BIP | 12-09-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 14-10-2011 07:30:40 |