Sukcesywna dostawa włazów kanalizacyjnych i wpustów ulicznych
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów o zamówieniach sektorowych o wartości nie przekraczającej 387.000 euro pod nazwą:
„SUKCESYWNA DOSTAWA WŁAZÓW KANALIZACYJNYCH I WPUSTÓW ULICZNYCH ”
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 701 Kodeksu cywilnego. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r, nr 113, poz. 759 ze zm..) na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 w/w ustawy
1. Termin realizacji zamówienia –12 miesięcy od daty zawarcia umowy
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie pkt. 3 SIWZ.
3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Uwaga!!! Wykonawcy prowadzący działalność gospodarcza w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
5. Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ
6. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.zwik.szczecin.pl odnośnik przetargi → zamówienia publiczne → zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp
7. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Dominik Zakrzewski - tel: 091 489 88 14; Jarosław Skobel - tel 091 489 88 18
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – liczba zadań 3
9. Zamawiający nie wyraża zgody na składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych
10. Oferty należy składać w terminie do dnia 14.07.2011r. do godz. 1100 w sekretariacie siedziby Zamawiającego
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.07.2011r.o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 321 – 324
12. Wadium w wysokości: zadanie nr 1 – 4.500 zł, zadanie nr 2 – 1.500 zł, zadanie nr 3 – 1.200 zł należy wpłacać przelewem na konto Bank PEKAO S.A Grupa PEKAO S.A I O/Szczecin al. Wojska Polskiego 1 70-470 Szczecin nr rachunku 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360. Dla przelewów zagranicznych nr rachunku IBAN: PL 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360, SWIFT PKOPLPW. Inne formy wniesienia wadium określa SIWZ
13. Kryterium oceny: cena - 100%
14. Termin związania ofertą – 60 dni
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie.pdf (PDF, 100KB) | 2011-07-04 07:31:19 | 100KB | 658 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | OSWIADCZENIE_NR_1.pdf (PDF, 124KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-04 07:33:07 | 124KB | 117 razy |
2 | UMOWA.pdf (PDF, 118KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-04 07:34:02 | 118KB | 113 razy |
3 | Formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_zadanie_nr_3.xls (XLS, 145KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-04 07:32:27 | 145KB | 44 razy |
4 | Formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_zadanie_nr_1.xls (XLS, 151KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-04 07:31:19 | 151KB | 83 razy |
5 | SIWZ.pdf (PDF, 272KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-04 07:33:48 | 272KB | 54 razy |
6 | OSWIADCZENIE_NR_2.pdf (PDF, 112KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-04 07:33:28 | 112KB | 110 razy |
7 | Formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_zadanie_nr_2.xls (XLS, 147KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-07-04 07:31:44 | 147KB | 54 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogloszenie_koncowe.doc (DOC, 29.KB) | 2011-09-12 07:27:37 | 29.KB | 604 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 04-07-2011 07:31:18 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Dominik Zakrzewski | 04-07-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 12-09-2011 07:27:37 |