DOSTAWA POMPY WRAZ Z SILNIKIEM NA POTRZEBY ZAKŁADU PRODUKCJI WODY POMORZANY
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów o zamówieniach sektorowych o wartości nie przekraczającej 387.000 euro pod nazwą:
„DOSTAWA POMPY WRAZ Z SILNIKIEM NA POTRZEBY ZAKŁADU PRODUKCJI WODY POMORZANY”
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 701 ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16 poz. 93 ze zm.). Postępowanie prowadzone jest
z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 ze zm.) na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4
i ust. 2 w/w ustawy
1. Termin realizacji zamówienia –maksymalnie do 110 dni od daty zawarcia umowy
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ
3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienialub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga!!! Wykonawcy prowadzący działalność gospodarcza w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert.
5. Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ
6. Na potwierdzenie spełnienia warunków odnośnie przedmiotu zamówienia wykonawcy zobowiązani są przedstawić następujące dokumenty:
6.1. kartę katalogową - specyfikacje techniczną przedmiotu zamówienia uwzględniająca co najmniej parametry Q i H wraz z charakterystykami parametrów: Q, H, P, Eta i NPSH
6.2. aktualny atest Państwowego Zakładu Higieny (lub innego upoważnionego podmiotu) dopuszczający do stosowania z wodą pitną.
7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.zwik.szczecin.plodnośnikprzetargi → zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp → przetargi 2011
8. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Dominik Zakrzewski - tel: 091 489 88 14; Jarosław Skobel - tel 091 489 88 18
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
10. Zamawiający nie wyraża zgody na składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Oferty należy składać w terminie do dnia 28.06.2011r.do godz. 1100w sekretariacie siedziby Zamawiającego
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.06.2011r.o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 321-324
13. Wadium w wysokości: 6.000,00 zł; należy wpłacić przelewem na konto w Banku PEKAO S.A. Grupa PEKAO S.A. I O / Szczecin nr 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360. Inne formy wadium określa SIWZ.
14. Kryterium oceny: cena brutto za zadanie – 100%
15. Termin związania ofertą – 60 dni
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie.doc (DOC, 53.KB) | 2011-05-30 14:48:05 | 53.KB | 632 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | OSWIADCZENIE_NR_1.pdf (PDF, 120KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-05-30 14:49:10 | 120KB | 319 razy |
2 | FORMULARZ_NR_1_-__do_elektronicznego_wpisywania_cen.xls (XLS, 150KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-05-30 14:49:46 | 150KB | 262 razy |
3 | UMOWA.pdf (PDF, 110KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-05-30 14:48:47 | 110KB | 321 razy |
4 | SIWZ.pdf (PDF, 266KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-05-30 14:48:05 | 266KB | 359 razy |
5 | OSWIADCZENIE_NR_2.pdf (PDF, 113KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-05-30 14:49:28 | 113KB | 309 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogloszenie_koncowe.doc (DOC, 25.KB) | 2011-07-26 09:48:55 | 25.KB | 641 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 30-05-2011 14:47:12 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Administrator BIP | 30-05-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 26-07-2011 09:49:42 |