SUKCESYWNA DOSTAWA RUR KANALIZACYJNYCH KIELICHOWYCH Z PVC-U, KSZTAŁTEK KANALIZACYJNYCH KIELICHOWYCH Z PVC-U ORAZ STUDZIENEK KANALIZACYJNYCH NIEWŁAZOWYCH Z TWORZYWA SZTUCZNEGO
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony dla zamówienia sektorowego o wartości nie przekraczającej 387.000 euro pod nazwą:
„SUKCESYWNA DOSTAWA RUR KANALIZACYJNYCH KIELICHOWYCH
Z PVC-U, KSZTAŁTEK KANALIZACYJNYCH KIELICHOWYCH Z PVC-U
ORAZ STUDZIENEK KANALIZACYJNYCH NIEWŁAZOWYCH Z TWORZYWA SZTUCZNEGO”
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 701 Kodeksu cywilnego. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r, Nr 113, poz. 759 ze zm.) na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 w/w ustawy
1. Termin realizacji zamówienia –12 miesięcy od daty zawarcia umowy
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie pkt.3 SIWZ.
3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert.
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga!!! Wykonawcy prowadzący działalność gospodarcza w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert.
5. Na potwierdzenie spełnienia warunków odnośnie przedmiotu zamówienia
wykonawcy zobowiązani są przedstawić następujące dokumenty:
a) deklaracje zgodności z normą PN-EN 1401-1:2009 wystawione przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela – dotyczy całości asortymentu wyszczególnionego
w zadaniu nr 1 i zadaniu nr 2;
b) deklaracje zgodności z normą PN-EN 124 wystawione przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela – dotyczy włazów wyszczególnionych w zadaniu nr 3
c) deklaracje zgodności z normą PN-EN 13598-2 wystawione przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela - dotyczy studni kanalizacyjnych niewłazowych
z tworzywa sztucznego wyszczególnionych w zadaniu nr 3
6. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.zwik.szczecin.plodnośnikprzetargi → zamówienia publiczne → zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp
7. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Bogusława Kęska - tel: 091 489 88 11; Jarosław Skobel - tel 091 489 88 18
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (3 zadania)
9. Zamawiający nie wyraża zgody do składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Oferty należy składać w terminie do dnia 20.04.2011r. do godz. 1100w sekretariacie siedziby Zamawiającego
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.04.2011r.o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 321 – 324
12. Wadium w wysokości na zadanie nr 1 – 1000,00 zł, na zadanie nr 2 – 1000,00 zł, na zadanie nr 3 – 500,00zł należy wpłacić przelewem na konto w Banku PEKAO S.A. Grupa
PEKAO S.A. I O / Szczecin nr 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360. Inne formy wadium
określa SIWZ.
13. Kryterium oceny: cena za zadanie nr 1 poz. 1 - 16 - 95%, poz. 17 - 23 - 5%; cena za zadanie nr 2 poz. 1 - 30 - 95%, poz. 31– 110 - 5%; cena za zadanie nr 3 poz. 1 – 12 – 100%
14. Termin związania ofertą – 60 dni
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie.doc (DOC, 54KB) | 2011-04-05 14:52:22 | 54KB | 711 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | umowa.pdf (PDF, 116KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-04-05 14:52:46 | 116KB | 156 razy |
2 | OSWIADCZENIE_NR_1.pdf (PDF, 99.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-04-05 14:53:55 | 99.KB | 174 razy |
3 | SIWZ.pdf (PDF, 270KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-04-05 14:52:22 | 270KB | 91 razy |
4 | OSWIADCZENIE_NR_2.pdf (PDF, 77.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-04-05 14:55:42 | 77.KB | 175 razy |
5 | formularz_nr_1_do_wstawiania_cen_i_obliczania_-_zadanie_nr_1_rury.xls (XLS, 31KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-04-05 14:56:02 | 31KB | 98 razy |
6 | formularz_nr_1_do_wstawiania_cen_i_obliczania_-_zadanie_nr_2_ksztaltki.xls (XLS, 51.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-04-05 14:56:48 | 51.KB | 94 razy |
7 | formularz_nr_1_do_wstawiania_cen_i_obliczania_-_zadanie_nr_3_studnie.xls (XLS, 28KB) Po terminie otwarcia ofert |
2011-04-05 14:56:59 | 28KB | 110 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogloszenie_wynik.doc (DOC, 37KB) | 2011-05-30 12:09:40 | 37KB | 604 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 05-04-2011 14:49:24 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Administrator BIP | 05-04-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 30-05-2011 12:09:40 |