Sukcesywna dostawa obuwia bezpiecznego dla pracowników Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Szczecinie
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów o zamówieniach sektorowych o wartości nie przekraczającej 387.000 euro pod nazwą:
„Sukcesywna dostawa obuwia bezpiecznego dla pracowników Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Szczecinie ”
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 701 Kodeksu cywilnego. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r, Nr 113, poz. 759) na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 w/w ustawy
1. Termin realizacji zamówienia – 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie pkt. 3 SIWZ.
3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawcy prowadzący działalność gospodarcza w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ
6. Na potwierdzenie spełnienia warunków odnośnie przedmiotu zamówienia wykonawcy zobowiązani są przedstawić następujące dokumenty:
6.1. deklarację zgodności z WE wystawioną przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela – dotyczy każdej pozycji z zadania nr 1 i zadania nr 2
6.2. kartę katalogową w której powinny znaleźć się następujące informację: nazwa produktu, charakterystyka produktu – dla każdej pozycji z zadania nr 1 i zadania nr 2
7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.zwik.szczecin.pl odnośnik przetargi → zamówienia publiczne → zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp
8. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Edyta Krupińska - tel: 091 489-88-10; Jarosław Skobel - tel 091 489-88-18
9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Liczba zadań 2
10. Zamawiający nie wyraża zgody na składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Oferty należy składać w terminie do dnia 05.11.2010r. do godz. 1100 w sekretariacie siedziby Zamawiającego
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.11.2010r. o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego, pok.
nr 321 – 324
13. Wadium w wysokości na zadanie nr 1 – 2.000,00 zł, na zadanie nr 2 – 1.500,00 zł należy wpłacić przelewem na konto w Banku PEKAO S.A. Grupa PEKAO S.A. I O / Szczecin nr 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360. Inne formy wadium określa SIWZ.
14. Kryterium oceny: cena - 100%
15. Termin związania ofertą – 60 dni
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie.doc (DOC, 62KB) | 2010-10-20 12:15:56 | 62KB | 627 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | FORMULARZ_NR_1_-_zadanie_nr_2_do_elektronicznego_wpisywania_cen.xls (XLS, 154KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-10-20 12:16:45 | 154KB | 162 razy |
2 | FORMULARZ_NR_3.pdf (PDF, 106KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-10-20 12:17:12 | 106KB | 157 razy |
3 | UMOWA.pdf (PDF, 111KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-10-20 12:17:31 | 111KB | 158 razy |
4 | SIWZ.pdf (PDF, 289KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-10-20 12:15:56 | 289KB | 192 razy |
5 | FORMULARZ_NR_2.pdf (PDF, 113KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-10-20 12:16:59 | 113KB | 159 razy |
6 | FORMULARZ_NR_1_zadanie_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen.xls (XLS, 150KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-10-20 14:37:30 | 150KB | 159 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | pismo_wyjasniajace_ogolne_-_internet.doc (DOC, 31KB) | 2010-10-29 10:48:58 | 31KB | 646 razy |
2 | pismo__wyjasniajace__ogA_lne_internet_2.doc (DOC, 27.KB) | 2010-11-02 15:00:06 | 27.KB | 589 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogloszenie_koncowe_o_wyniku.doc (DOC, 26KB) | 2010-12-30 09:50:56 | 26KB | 595 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 20-10-2010 12:15:55 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Jarosław Skobel | 20-10-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 30-12-2010 09:50:56 |