SUKCESYWNA DOSTAWA ŁĄCZNIKÓW NAPRAWCZYCH ŻELIWNYCH RUROWO - RUROWYCH I RUROWO - KOŁNIERZOWYCH, DOSZCZELNIACZY RUROWYCH, ZŁĄCZY NAPRAWCZYCH ROZBIERALNYCH ORAZ NASUWEK NAPRAWCZYCH ŻELIWNYCH DWUDZIELNYCH I TRÓJDZIELNYCH
Szczecin, dn. 2010-07-01
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów o zamówieniach sektorowych o wartości nie przekraczającej 387.000 euro pod nazwą:
„SUKCESYWNA DOSTAWA ŁĄCZNIKÓW NAPRAWCZYCH ŻELIWNYCH RUROWO - RUROWYCH I RUROWO - KOŁNIERZOWYCH, DOSZCZELNIACZY RUROWYCH, ZŁĄCZY NAPRAWCZYCH ROZBIERALNYCH ORAZ NASUWEK NAPRAWCZYCH ŻELIWNYCH DWUDZIELNYCH I TRÓJDZIELNYCH”
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 701 Kodeksu cywilnego. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r, nr 223, poz. 1655.z późn. zm.) na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 w/w ustawy
1. Termin realizacji zamówienia – 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie pkt. 3 SIWZ.
3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienialub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienialub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawcy prowadzący działalność gospodarcza w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ
6. Na potwierdzenie spełnienia warunków odnośnie przedmiotu zamówienia wykonawcy zobowiązani są przedstawić następujące dokumenty:
6.1. aktualne atesty higieniczne Państwowego Zakładu Higieny lub innego uprawnionego podmiotu dopuszczający przedmiot zamówienia do kontaktu z woda pitną – dotyczy wszystkich produktów wyszczególnionych w zadaniu nr 1, zadaniu nr 2, zadaniu nr 3, zadaniu nr 4, zadaniu nr 5;
6.2. deklaracje zgodności z polskimi normami lub normami państw członkowskich Unii Europejskiej a w przypadku wyrobów dla których nie ma ustanowionej normy deklaracje zgodności z aktualną aprobatą techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę aprobującą, wystawione przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela – dotyczy wszystkich produktów wyszczególnionych w zadaniu nr 1, zadaniu nr 2, zadaniu nr 3, zadaniu nr 4, zadaniu nr 5;
6.3. karty katalogowe producenta dla zaoferowanego wyrobu z wyszczególnieniem rozwiązań techniczno-materiałowych – zalecane
7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.zwik.szczecin.pl odnośnik przetargi → zamówienia publiczne → zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp
8. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Dominik Zakrzewski - tel: 091 489-88-14; Jarosław Skobel - tel 091 489-88-18
9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Liczba zadań 5
10. Zamawiający nie wyraża zgody na składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Oferty należy składać w terminie do dnia 15.07.2010r. do godz. 1100 w sekretariacie siedziby Zamawiającego
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.07.2010r.o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego, pok.
nr 321 – 324
nr 321 – 324
13. Wadium w wysokości na zadanie nr 1 – 4.000 zł, na zadanie nr 2 – 2.000 zł, na zadanie nr 3 – 1.000 zł, na zadanie nr 5 – 2.000 zł - należy wpłacić przelewem na konto w Banku PEKAO S.A. Grupa PEKAO S.A. I O / Szczecin nr 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360. Inne formy wadium określa SIWZ.
Na zadanie nr 4 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
14. Kryterium oceny cena – 100%
15. Termin związania ofertą – 60 dni
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie.doc (DOC, 61.KB) | 2010-07-01 08:54:11 | 61.KB | 650 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | FORMULARZ_NR_3.pdf (PDF, 144KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-07-01 08:55:02 | 144KB | 106 razy |
2 | formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen.xls (XLS, 857KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-07-01 08:54:11 | 857KB | 121 razy |
3 | SIWZ_uc_ud.pdf (PDF, 275KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-07-01 10:02:52 | 275KB | 113 razy |
4 | UMOWA.pdf (PDF, 114KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-07-01 08:55:52 | 114KB | 100 razy |
5 | FORMULARZ_NR_2.pdf (PDF, 151KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-07-01 08:54:39 | 151KB | 109 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogloszenie_o_wyniku.doc (DOC, 38.KB) | 2010-08-09 08:34:23 | 38.KB | 651 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 01-07-2010 08:54:10 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Dominik Zakrzewski | 01-07-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 09-08-2010 08:35:42 |