Sukcesywna dostawa konsoli wodomierzowych, zaworów wodomierzowych skośnych zwrotno - zaporowych i przedłużek
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów o zamówieniach sektorowych o wartości nie przekraczającej 387.000 euro pod nazwą:
„Sukcesywna dostawa konsoli wodomierzowych, zaworów wodomierzowych skośnych zwrotno – zaporowych i przedłużek”
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 701 Kodeksu cywilnego. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r, nr 223, poz. 1655.z późn. zm.) na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 w/w ustawy
1. Termin realizacji zamówienia – 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie pkt. 3 SIWZ.
3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienialub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienialub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawcy prowadzący działalność gospodarcza w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ
6. Na potwierdzenie spełnienia warunków odnośnie przedmiotu zamówienia wykonawcy zobowiązani są przedstawić następujące dokumenty:
6.1. aktualny atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny lub innego uprawnionego podmiotu dopuszczający wyroby do kontaktu z wodą pitną – dotyczy zadania nr 1*, zadania nr 2*, zadania nr 3*, zadania nr 4*.
6.2 deklaracje zgodności z obowiązującymi polskimi normami lub normami państw członkowskich Unii Europejskiej a w przypadku wyrobów dla których nie ma ustanowionej normy deklaracje zgodności z aktualną aprobatą techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę aprobującąwystawioną przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela - – dotyczy zadania nr 1*, zadania nr 2*, zadania nr 3*, zadania nr 4*.
7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.zwik.szczecin.pl odnośnik przetargi → zamówienia publiczne → zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp
8. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Artur Dybza - tel: 091 489-88-47; Jarosław Skobel - tel 091 489-88-18
9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Liczba zadań 4
10. Zamawiający nie wyraża zgody na składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Oferty należy składać w terminie do dnia 30.06.2010r. do godz. 1100 w sekretariacie siedziby Zamawiającego
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.06.2010r.o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego, pok.
nr 321 – 324
nr 321 – 324
13. Wadium w wysokości na zadanie nr 1 – 3.000 zł, na zadanie nr 2 – 2.000 zł, zadanie nr 3 – 3.000 zł, zadanie nr 4 – 1.000 zł - należy wpłacić przelewem na konto w Banku PEKAO S.A. Grupa PEKAO S.A. I O / Szczecin nr 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360. Inne formy wadium określa SIWZ.
14. Kryterium oceny: cena - 100%
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogA_oszenie.doc (DOC, 61KB) | 2010-06-08 09:21:44 | 61KB | 660 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_2010.pdf (PDF, 272KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-06-08 09:23:27 | 272KB | 40 razy |
2 | FORMULARZ_NR_3.pdf (PDF, 111KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-06-08 09:23:09 | 111KB | 16 razy |
3 | UMOWA.pdf (PDF, 114KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-06-08 09:23:39 | 114KB | 15 razy |
4 | formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_-_zadanie_nr_4.xls (XLS, 61.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-06-08 09:22:48 | 61.KB | 27 razy |
5 | formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_-_zadanie_nr_3.xls (XLS, 62KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-06-08 09:22:39 | 62KB | 26 razy |
6 | formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_-_zadanie_nr_1.xls (XLS, 60KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-06-08 09:21:44 | 60KB | 34 razy |
7 | FORMULARZ_NR_2.pdf (PDF, 117KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-06-08 09:22:59 | 117KB | 22 razy |
8 | formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen_-_zadanie_nr_2.xls (XLS, 62KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-06-08 09:21:55 | 62KB | 30 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogloszenie_o_wyniku.doc (DOC, 24.KB) | 2010-08-04 08:06:40 | 24.KB | 633 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 08-06-2010 09:21:27 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Artur Dybza | 08-06-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 04-08-2010 08:06:40 |