Dostawa sprzętu komputerowego dla ZWiK Sp. z o. o. w Szczecinie
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10, 71?682 Szczecin wpisana w Sądzie Rejonowym Szczecin – Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000063704, o kapitale zakładowym w wysokości 216. 686. 000 zł., adres strony internetowej: www.zwik.szczecin.pl, ogłasza przetarg nieograniczony dla zamówienia sektorowego o wartości nie przekraczającej 387.000 € pt. :
” Dostawa sprzętu komputerowego dla ZWiK Sp. z o. o. w Szczecinie ”.
Postępowanie jest prowadzone w trybie ” przetargu nieograniczonego ” z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zamówienie sektorowe.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla ZWiK Sp. z o. o. w Szczecinie .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ, który jest integralną częścią SIWZ.
2. Termin wykonania zamówienia.
Przedmiotowe zamówienie powinno być wykonane w terminie nie dłuższym niż 4 miesiące od dnia zawarcia umowy. Wykonawca w swojej ofercie określi realny termin, uwzględniający wykonanie wszystkich przewidzianych zamówieniem dostaw i usług.
3. Prawidłowo złożona oferta zawiera następujące dokumenty :
a) ofertę warunków wykonania zamówienia (formularz nr 1);
b) oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w pkt. 4.1. rozdziału III SIWZ (formularz nr 2);
c) aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego;
d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego;
e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS;
f) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, o których mowa w pkt. 4.2.6. rozdziału III SIWZ ;
g) referencje, Deklaracje Zgodności, o których mowa w pkt. 4.4 rozdziału III SIWZ ;
h) wypełnione FORMULARZE nr 3 4 i 5 ,
i) dowód wniesienia wadium ;
j) opis przedmiotu oferty : oferowany sprzęt, konfiguracja, parametry, sposób realizacji .
Uwaga:
Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
Podmioty prowadzące działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej obowiązane są dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej.
4. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej ZWiK Sp. z o. o. w Szczecinie.
5. Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 2.000 zł. przelewem na konto w Banku PEKAO S.A. I O/Szczecin nr 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360,
do dnia : 6. 05. 2010 r. do godz. 12.30
Inne formy wadium określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
6. Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami :
Kierownik Działu Informatyki mgr Ewa Kolasińska, tel. (091) 44-26-228, e?mail : ewakol@zwik.szczecin.pl
7. SIWZ oraz wyjaśnienia do SIWZ i odpowiedzi na pytania Zamawiający umieszcza na stronie internetowej zakładu.
8. Oferty należy składać w terminie do dnia 6. 05. 2010 r. do godz. 12 30 w Sekretariacie siedziby Zamawiającego przy ul. M. Golisza 10 w Szczecinie.
9. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu : 6. 05. 2010 r. o godz. 13 00 w siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. przy ul. Maksymiliana Golisza 10 w Szczecinie w sali nr 321.
10. Kryterium oceny : cena 100 %
11. Termin związania ofertą : 60 dni.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej lub częściowej.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OGLOSZENIE.doc (DOC, 61.KB) | 2010-04-19 14:36:50 | 61.KB | 638 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | zal_1_OPIS.doc (DOC, 472KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-04-19 14:37:31 | 472KB | 193 razy |
2 | FORMULARZ_5.xls (XLS, 23KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-04-19 14:38:24 | 23KB | 159 razy |
3 | SIWZ.doc (DOC, 225KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-04-19 14:36:50 | 225KB | 196 razy |
4 | FORMULARZE_1-4.doc (DOC, 72.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-04-19 14:38:18 | 72.KB | 156 razy |
5 | zal_3_do_umowy.doc (DOC, 29.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-04-19 14:37:59 | 29.KB | 160 razy |
6 | FORMULARZ_6_wzor_umowy.doc (DOC, 106KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-04-19 14:38:35 | 106KB | 149 razy |
7 | zal_4_do_umowy.xls (XLS, 20KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-04-19 14:38:08 | 20KB | 160 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | odpowiedzi_przetarg_2010.doc (DOC, 31.KB) | 2010-05-06 09:12:09 | 31.KB | 631 razy |
Odwołania | ||||
1 | OGLOSZENIE_o__zmianie_terminu.doc (DOC, 37.KB) | 2010-05-06 09:12:09 | 37.KB | 624 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | wynik.doc (DOC, 20KB) | 2010-05-27 07:32:06 | 20KB | 657 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 19-04-2010 14:36:50 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Administrator BIP | 19-04-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 27-05-2010 07:32:06 |