SUKCESYWNA DOSTAWA PAPIERU ORAZ ORYGINALNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I FAKSÓW DLA ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z O.O. W SZCZECINIE
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony dla zamówienia sektorowego o wartości nie przekraczającej 387.000 euro pod nazwą:
„SUKCESYWNA DOSTAWA PAPIERU ORAZ ORYGINALNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I FAKSÓW DLA ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z O.O. W SZCZECINIE”
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 70 1 Kodeksu cywilnego. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655.) na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 w/w ustawy
1) Termin realizacji zamówienia – 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
2) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie pkt.3 SIWZ.
3) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony(e)nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga!!! Wykonawcy prowadzący działalność gospodarcza w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ.
6) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.zwik.szczecin.pl odnośnik przetargi → zamówienia publiczne → zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp
7) Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Edyta Krupińska - tel: 091 489 88 10; Jarosław Skobel - tel 091 489 88 18
8) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (4 zadania)
9) Zamawiający nie wyraża zgody do składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10) Oferty należy składać w terminie do dnia 07.04.2010r. do godz. 1100 w sekretariacie siedziby Zamawiającego
11) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.04.2010r. o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 321 – 324
12) Wadium w wysokości na zadanie nr 1 – 900,00 zł, na zadanie nr 2 – 7.000,00 zł, należy wpłacić przelewem na konto w Banku PEKAO S.A. Grupa PEKAO S.A. I O / Szczecin nr 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360. Inne formy wadium określa SIWZ.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w zakresie zadania nr 3 i zadania nr 4.
13) Kryterium oceny: cena 100%
14) Termin związania ofertą – 60 dni
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie_o_rozpoczeciu_postepowania.doc (DOC, 51.KB) | 2010-03-18 13:26:35 | 51.KB | 598 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | zalacznik_nr_1_-_koperta_utajniona.pdf (PDF, 1.0MB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-18 13:28:06 | 1.0MB | 156 razy |
2 | UMOWA.pdf (PDF, 119KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-18 13:26:54 | 119KB | 236 razy |
3 | Formularz_nr_1_do_elektronicznego_wpisywania_cen.xls (XLS, 69KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-18 13:28:22 | 69KB | 215 razy |
4 | SIWZ.pdf (PDF, 290KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-18 13:26:10 | 290KB | 175 razy |
5 | Formularz_nr_2.pdf (PDF, 122KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-18 13:28:36 | 122KB | 255 razy |
6 | Formularz_nr_3.pdf (PDF, 77.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2010-03-18 13:28:45 | 77.KB | 249 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | pismo_wyjasniajace_ogolne_-_internet.pdf (PDF, 95.KB) | 2010-04-01 13:54:11 | 95.KB | 631 razy |
2 | SIWZ_po_modyfikacji.pdf (PDF, 290KB) | 2010-04-01 13:54:32 | 290KB | 716 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogloszenie_koncowe_o_wyniku.doc (DOC, 28.KB) | 2010-04-28 13:54:03 | 28.KB | 653 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 18-03-2010 13:25:07 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Administrator BIP | 18-03-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 28-04-2010 13:54:35 |