Sukcesywna dostawa zasuw kołnierzowych oraz hydrantów podziemnych ppoż.
Szczecin, dn. 2009-12-16
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów o zamówieniach sektorowych o wartości nie przekraczającej 412.000 euro pod nazwą:
„Sukcesywna dostawa zasuw kołnierzowych oraz hydrantów podziemnych ppoż.”
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 701 Kodeksu cywilnego. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r, nr 223, poz. 1655.z późn. zm.) na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 w/w ustawy
1. Termin realizacji zamówienia – 24 miesiące od daty zawarcia umowy
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie pkt. 3 SIWZ.
3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawcy prowadzący działalność gospodarcza w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ
6. Na potwierdzenie spełnienia warunków odnośnie przedmiotu zamówienia wykonawcy zobowiązani są przedstawić następujące dokumenty:
6.1. aktualne atesty higieniczne Państwowego Zakładu Higieny lub innego uprawnionego podmiotu dopuszczające zaoferowane produkty do kontaktu z woda pitną – dotyczy wszystkich produktów wyszczególnionych w zadaniu nr 1 i nr 2.;
6.2. deklaracje zgodności z polskimi normami lub normami państw członkowskich Unii Europejskiej wystawione przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela – dotyczy wszystkich produktów wyszczególnionych w zadaniu nr 1 i nr 2;
6.3. karty katalogowe producenta dla zaoferowanego wyrobu z wyszczególnieniem rozwiązań techniczno-materiałowych – dotyczy wszystkich produktów wyszczególnionych w zadaniu nr 1 i nr 2;
6.4. aktualny certyfikat systemu zarządzania jakością producenta ISO 9001 w zakresie produkcji obejmującej przedmiot zamówienia z zadania nr 1 lub zadania nr 2 wydany przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji lub innej jednostki akredytującej będącej sygnatariuszem porozumień EA MLA, IAF MLA - dotyczy wszystkich producentów wymienionych w formularzu nr 1 w zadaniu nr 1 i zadaniu nr 2.
6.5. aktualny certyfikat dopuszczający do stosowania w ochronie ppoż. wydany przez Centrum Naukowo – Badawcze w Józefowie– dotyczy zadania nr 2
7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.zwik.szczecin.pl odnośnik przetargi → zamówienia publiczne → zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp
8. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Dominik Zakrzewski - tel: 091 489-88-14; Jarosław Skobel - tel 091 489-88-18
9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Liczba zadań 2
10. Zamawiający nie wyraża zgody na składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Oferty należy składać w terminie do dnia 21.01.2010r. do godz. 1100 w sekretariacie siedziby Zamawiającego
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.01.2010r. o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego, pok.
nr 321 – 324
13. Wadium w wysokości na zadanie nr 1 – 10.000 zł, na zadanie nr 2 – 10.000 zł, - należy wpłacić przelewem na konto w Banku PEKAO S.A. Grupa PEKAO S.A. I O / Szczecin nr 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360. Inne formy wadium określa SIWZ.
14. Kryterium oceny cena za zadanie nr 1 poz. 1 - 12 - 92% ; poz. 13 - 22 - 8%, cena za zadanie nr 2 poz. 1 - 3 – 100%
15. Termin związania ofertą – 60 dni
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie.doc (DOC, 62KB) | 2009-12-22 11:46:58 | 62KB | 699 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | ZALACZNIK_NR_1_UMOWA.pdf (PDF, 119KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-12-22 11:47:21 | 119KB | 333 razy |
2 | FORMULARZ_NR_3.pdf (PDF, 83.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-12-22 11:48:47 | 83.KB | 430 razy |
3 | FORMULARZ_NR_1.pdf (PDF, 115KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-12-22 11:48:17 | 115KB | 461 razy |
4 | ZALACZNIK_NR_2_WZOR_DEKLARACJI_ZGODNOSCI.pdf (PDF, 75.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-12-22 11:47:40 | 75.KB | 420 razy |
5 | SIWZ.pdf (PDF, 284KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-12-22 11:46:58 | 284KB | 363 razy |
6 | FORMULARZ_NR_2.pdf (PDF, 164KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-12-22 11:48:34 | 164KB | 438 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | odpowiedAo_na_pytania_zasuwy_i_hydranty_3_ogA_lne_-_internet.pdf (PDF, 128KB) | 2010-01-15 14:35:28 | 128KB | 719 razy |
2 | SIWZ_po_modyfikacji_-_2.pdf (PDF, 285KB) | 2010-01-15 14:36:05 | 285KB | 669 razy |
3 | SIWZ_po_modyfikacji.pdf (PDF, 285KB) | 2010-01-07 14:56:03 | 285KB | 727 razy |
4 | odpowiedz_na_pytania_zasuwy_i_hydranty_4_ogolne_internet.pdf (PDF, 95.KB) | 2010-01-18 09:23:05 | 95.KB | 633 razy |
5 | odpowiedz_na_pytania_zasuwy_i_hydranty_2_ogolne.pdf (PDF, 100KB) | 2010-01-14 11:34:08 | 100KB | 595 razy |
6 | odpowiedz_na_pytania_zasuwy_i_hydranty_ogolne_-_internet.pdf (PDF, 125KB) | 2010-01-07 14:56:33 | 125KB | 730 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogloszenie_koncowe.doc (DOC, 33.KB) | 2010-04-30 08:45:03 | 33.KB | 784 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 22-12-2009 11:46:58 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Administrator BIP | 22-12-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 30-04-2010 08:45:03 |