Dostawa sprzętu komputerowego dla ZWiK Sp. z o. o. w Szczecinie
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10, 71?682 Szczecin wpisana w Sądzie Rejonowym Szczecin – Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000063704, o kapitale zakładowym w wysokości 203.418.000 zł., adres strony internetowej: www.zwik.szczecin.pl, ogłasza przetarg nieograniczony dla zamówienia sektorowego o wartości nie przekraczającej 412.000 € pt. :
” Dostawa sprzętu komputerowego dla ZWiK Sp. z o. o. w Szczecinie ”.
Postępowanie jest prowadzone w trybie ” przetargu nieograniczonego ” z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zamówienie sektorowe.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla ZWiK Sp. z o. o. w Szczecinie .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ, który jest integralną częścią SIWZ.
2. Termin wykonania zamówienia.
Przedmiotowe zamówienie powinno być wykonane w terminie nie dłuższym niż 2 miesiące od dnia zawarcia umowy. Wykonawca w swojej ofercie określi realny termin, uwzględniający wykonanie wszystkich przewidzianych zamówieniem dostaw i usług.
3. Prawidłowo złożona oferta zawiera następujące dokumenty :
a) ofertę warunków wykonania zamówienia (formularz nr 1);
b) oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w pkt. 4.1. rozdziału III SIWZ (formularz nr 2);
c) aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego;
d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego;
e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS;
f) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, o których mowa w pkt. 4.2.6. rozdziału III SIWZ ;
g) referencje, Deklaracje Zgodności, o których mowa w pkt. 4.4 rozdziału III SIWZ ;
h) wypełniony FORMULARZ nr 3 ;
i) dowód wniesienia wadium ;
j) opis przedmiotu oferty : oferowany sprzęt, konfiguracja, parametry, sposób realizacji .
Uwaga:
Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
Podmioty prowadzące działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej obowiązane są dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej.
4. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej ZWiK Sp. z o. o. w Szczecinie.
5. Wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 2.000 zł. przelewem na konto w Banku PEKAO S.A. I O/Szczecin nr 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360,
do dnia : 16. 10. 2009 r. do godz. 12.30 Inne formy wadium określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
6. Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami :
Kierownik Działu Informatyki mgr Ewa Kolasińska, tel. (091) 44-26-228, e?mail : ewakol@zwik.szczecin.pl
7. SIWZ oraz wyjaśnienia do SIWZ i odpowiedzi na pytania Zamawiający umieszcza na stronie internetowej zakładu.
8. Oferty należy składać w terminie do dnia 16. 10. 2009 r. do godz. 12 30 w Sekretariacie siedziby Zamawiającego przy ul. M. Golisza 10 w Szczecinie.
9. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu : 16. 10. 2009 r. o godz. 13 00 w siedzibie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. przy ul. Maksymiliana Golisza 10 w Szczecinie w sali nr 321.
10. Kryterium oceny : cena 100 %
11. Termin związania ofertą : 60 dni.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej lub częściowej.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OGA_OSZENIE.pdf (PDF, 43.KB) | 2009-10-08 13:20:53 | 43.KB | 668 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SZCZEGA_A_OWY__OPIS__PRZEDMIOTU__ZAMA_WIENIA.pdf (PDF, 25.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-10-08 13:20:14 | 25.KB | 186 razy |
2 | OPIS_uslug_i_wymagan.pdf (PDF, 40.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-10-08 13:19:12 | 40.KB | 212 razy |
3 | wzor_umowy_dostawa_sprzetu_komputerowego.pdf (PDF, 73.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-10-08 13:20:24 | 73.KB | 176 razy |
4 | IloA_ci_i_drobiazgi.pdf (PDF, 21.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-10-08 13:18:55 | 21.KB | 211 razy |
5 | cechy_legalnosci_licencji__zal_nr4_do_umowy.pdf (PDF, 23.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-10-08 13:18:40 | 23.KB | 218 razy |
6 | Miejsca_dostaw.pdf (PDF, 19.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-10-08 13:19:04 | 19.KB | 191 razy |
7 | SIWZ.pdf (PDF, 153KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-10-08 13:19:40 | 153KB | 210 razy |
8 | zal_5_do_umowy_MS_EXCEL__Wykaz_dostarczanego_sprzA_tu.pdf (PDF, 19.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-10-08 13:20:32 | 19.KB | 221 razy |
9 | parametry_6_10_09.pdf (PDF, 127KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-10-08 13:19:25 | 127KB | 249 razy |
10 | formularze.pdf (PDF, 40.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-10-08 13:18:47 | 40.KB | 193 razy |
11 | ZaA_A_cznik__nr__5__do__umowy.pdf (PDF, 18.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-10-08 13:20:41 | 18.KB | 171 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | wynik.doc (DOC, 23KB) | 2009-12-17 11:55:33 | 23KB | 588 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 08-10-2009 13:18:40 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Administrator BIP | 08-10-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 17-12-2009 11:56:48 |