SUKCESYWNA DOSTAWA POSIŁKÓW PROFILAKTYCZNYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAKŁADU WODOCIAGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z O.O. W SZCZECINIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów o zamówieniach sektorowych o wartości nie przekraczającej 412.000 euro pod nazwą:
„SUKCESYWNA DOSTAWA POSIŁKÓW PROFILAKTYCZNYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAKŁADU WODOCIAGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z O.O.
W SZCZECINIE”
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 701 Kodeksu cywilnego. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r, nr 223, poz. 1655.z późn. zm.) na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 w/w ustawy
1. Termin realizacji zamówienia – 6 miesięcy od daty zawarcia umowy
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie pkt. 3 SIWZ.
3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ
6. Na potwierdzenie spełnienia warunków odnośnie przedmiotu zamówienia wykonawcy zobowiązani są przedstawić następujące dokumenty:
a) aktualne zaświadczenie Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej wystawione w 2009r. potwierdzające, że Wykonawca przestrzega zasad wdrożonego systemu HACCP;
b) aktualny protokół badania laboratoryjnego lub wynik badania laboratoryjnego lub świadectwo jakości, potwierdzony przez Stację Sanitarno – Epidemiologiczną lub Inspektorat Weterynarii lub laboratorium wewnętrzne producenta lub inne uprawnione laboratorium dla każdego zaoferowanego produktu wystawiony w 2009r. potwierdzający zgodność zaoferowanych produktów z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28.05.1996r w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz.U. nr 60, poz. 279) – zalecane
7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.zwik.szczecin.pl odnośnik przetargi → zamówienia publiczne → zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp
8. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Bogusława Kęska - tel: 091 489-88-11; Jarosław Skobel - tel 091 489-88-18
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
10. Zamawiający nie wyraża zgody na składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Oferty należy składać w terminie do dnia 08.10.2009r. do godz. 1100 w sekretariacie siedziby Zamawiającego.
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.10.2009r. o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 321 – 324.
13. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
14. Kryterium oceny: cena - 100%
15. Termin związania ofertą – 60 dni
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie.doc (DOC, 54KB) | 2009-09-17 14:58:39 | 54KB | 612 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ+f1+f2+f3+umowa_p.pdf (PDF, 259KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-09-17 14:58:39 | 259KB | 151 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogA_oszenie_o_wyborze.doc (DOC, 27.KB) | 2009-10-23 09:34:31 | 27.KB | 579 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 17-09-2009 14:58:39 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Administrator BIP | 17-09-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 23-10-2009 09:34:31 |