DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów o zamówieniach sektorowych o wartości nie przekraczającej 412.000 EUR pod nazwą:
„DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO”
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 701 ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16 poz. 93 ze zm.). Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 ze zm.) na podstawie art. 133 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4 i ust. 2 w/w ustawy
1. Termin realizacji zamówienia – do 60 dni od daty zawarcia umowy odnośnie zadania nr 2 i zadania nr 4 (wagi analityczne i spektrofotometr) oraz do 30 dni od daty zawarcia umowy odnośnie zadania nr 1 (redestylator), zadania nr 3 (komparator barwy), zadania nr 5 (mętnościomierz) i zadania nr 6 (konduktometr)
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ
3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3 rozdziału III SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga!!! Wykonawcy prowadzący działalność gospodarcza w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Szczegółowe warunki odnośnie przedmiotu zamówienia określa SIWZ
6. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.zwik.szczecin.pl odnośnik przetargi → zamówienia sektorowe z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp → przetargi 2009
7. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Marek Kowalski - tel: 091 489 88 13; Jarosław Skobel - tel 091 489 88 18
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych Liczba zadań - 6
9. Zamawiający nie wyraża zgody na składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Oferty należy składać w terminie do dnia 13.05.2009r. do godz. 1100 w sekretariacie siedziby Zamawiającego
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.05.2009r. o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 321-324
12. Wadium w wysokości: zadanie nr 1 (redestylatory) – 500,00 zł; zadanie nr 2 (wagi analityczne) – 550,00 zł; zadanie nr 3 (komparator barwy) – 300,00 zł; zadanie nr 4 (spektrofotometr) - 1.200 zł; zadanie nr 5 (mętnościomierz) – 400,00 zł; zadanie nr 6 (konduktometr) – 200,00 zł; należy wpłacić przelewem na konto w Banku PEKAO S.A. Grupa PEKAO S.A. I O / Szczecin nr 28 1240 3813 1111 0000 4375 6360. Inne formy wadium określa SIWZ.
13. Kryterium oceny: cena brutto za zadanie – 100%
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OgA_oszenie_na_sprzA_t_2009.doc (DOC, 52KB) | 2009-04-21 14:43:26 | 52KB | 677 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | FORMULARZ_NR_3.pdf (PDF, 103KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-04-21 14:45:04 | 103KB | 79 razy |
2 | FORMULARZ_NR_1_sprzA_t_2009.pdf (PDF, 221KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-04-21 14:44:32 | 221KB | 98 razy |
3 | SIWZ_sprzA_t_lab_2009_.pdf (PDF, 229KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-04-21 14:43:26 | 229KB | 113 razy |
4 | FORMULARZ_NR_2_sprzA_t_lab_2009.pdf (PDF, 113KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-04-21 14:44:52 | 113KB | 101 razy |
5 | Umowa_na_sprzet_wzor_.pdf (PDF, 156KB) Po terminie otwarcia ofert |
2009-04-22 09:53:36 | 156KB | 78 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | pismo_wyjasniajace_sprzet_2009_ogA_oszenie_I.doc (DOC, 31KB) | 2009-05-11 12:31:41 | 31KB | 741 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | pismo_o_wyniku_ogA_lne_ogA_oszenie_.doc (DOC, 35KB) | 2009-07-01 09:42:25 | 35KB | 616 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 21-04-2009 14:43:26 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Administrator BIP | 21-04-2009 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 01-07-2009 09:42:25 |