SUKCESYWNE DOSTAWY WODNEGO ROZTWORU CHLORKU WODOROTLENKU POLIGLINU
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 71-682 Szczecin wpisany w Krajowym Rejestrze Sądowym pod nr 0000063704 w Sądzie Rejonowym w Szczecinie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Kapitał zakładowy – 197.213.000,00 adres strony internetowej: www.zwik.szczecin.pl, ogłasza przetarg nieograniczony sektorowy z zastosowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości przekraczającej 412.000 euro na:
„SUKCESYWNE DOSTAWY WODNEGO ROZTWORU CHLORKU WODOROTLENKU POLIGLINU”
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r, nr 223, poz. 1655)
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy cysternami wodnego roztworu chlorku wodorotlenku poliglinu zwanego dalej „koagulantem” zgodnego z normą PN-EN 883 „Chemikalia do uzdatniania wody przeznaczonej do spożycia – Chlorek wodorotlenek poliglinu i chlorek wodorotlenek siarczan poliglinu” przeznaczonego do uzdatnienia 100.000.000m³ wody w okresie 36 miesięcy. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać towar wraz ze świadectwem serii / dostawy, które ma zawierać informację o dacie produkcji, gęstości, zasadowości, wartości pH, oraz o zawartości glinu i chlorków dla dostarczonego towaru. Koagulant musi posiadać kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodną z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2007r (Dz. U. 2007 r. nr 215 poz. 1588)
Wymagany przez Zamawiającego skład chemiczny wodnego roztworu chlorku wodorotlenku poliglinu:
1. jony glinu – min. 6% Al³?
2. zasadowość – min. 80%
3. Odczyn pH – min. 3,5
Wymagana przez Zamawiającego jakość wody po zastosowaniu wodnego roztworu chlorku wodorotlenku poliglinu:
1. utlenialność – redukcja ≥35%
2. absorbancja w UV – redukcja ≥45%
3. OWO (RWO) – redukcja ≥30%
4. glin pozostały – max. 0,05 mg Al/dm³
5. mętność – max. 0,4 NTU
6. barwa – max. 3,0 mg Pt/dm³
7. obniżenie odczynu pH – max. 0,4
8. obniżenie zasadowości – max. 0,3 mval/dm³
1. Miejsce realizacji: Zakład Produkcji Wody „Miedwie” w Nieznaniu gmina Stare Czarnowo
2. Termin realizacji zamówienia – umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta na okres
36 miesięcy od daty zawarcia umowy
3. Warunki udziału w postępowaniu
3.1. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn.:
(1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
(2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
(3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
(4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
3.2. Przez posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, należy rozumieć wykazanie się przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – co najmniej 1 dostawą lub dostawami wodnego roztworu chlorku wodorotlenku poliglinu lub chlorku wodorotlenku siarczanu poliglinu o łącznej ilości 3000 ton
3.3. Przez znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy rozumieć posiadanie przez wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500.000 zł
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu
4.1 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, metodą: „spełnia/nie spełnia”
4.2 Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 3.1. ppkt (1) do (4) niniejszego ogłoszenia, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
(1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem określonym w formularzu nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
(2) aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców – Krajowego Rejestru Sądowego, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
(3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert,
w przypadku wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, powinni oni przedstawić odpowiednie zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku od towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych,
(4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert,
(5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert,
(6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert,
(7) wykaz wykonanych lub wykonywanych w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie dostaw, o których mowa w pkt 3.2 niniejszego ogłoszenia, na formularzu nr 3 stanowiącym załącznik do SIWZ z podaniem ich wartości netto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie.
(8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500.000zł. W sytuacji, gdy jakiekolwiek dokument, o którym mowa w zdaniu poprzednim będzie zawierał kwotę wyrażoną w euro, to w takiej sytuacji Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP z dnia z dnia ogłoszenia postępowania.
4.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w:
4.3.1. pkt. 4.2.2., 4.2.3, 4.2.4, 4.2.6 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem, zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubieganiu się o zamówienie
4.3.2. pkt. 4.2.5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia, albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych
4.4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.3.1. lit. a) i c) oraz w pkt. 4.3.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a dokument o której mowa w pkt. 4.3.1. lit. b) winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
4.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przy zachowaniu terminów, o których mowa w pkt. 4.4.
5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można nabyć w Dziale Zaopatrzenia i Gospodarki Materiałowej przy ul. Szczawiowej 9 -14 70-010 Szczecin, w godz. 900÷ 1400
6. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Marek Kowalski - tel: 091 489 88 13; Jarosław Skobel - tel 091 489 88 18
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
8. Zamawiający nie wyraża zgody na składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt. 7 Prawa zamówień publicznych
9. Oferty należy składać w terminie do dnia 16.06.2008r. do godz. 1100 w sekretariacie siedziby Zamawiającego przy ul. Golisza 10 71-682 Szczecin
10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.06.2008r o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Golisza
10 71-682 Szczecin, pok. nr 321 – 324 (sala konferencyjna)
11. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 140.000,00 zł (sto czterdzieści tysięcy złotych)
12. Kryterium oceny: cena za uzdatnienie 1000m³ wody - 100%
13. Termin związania ofertą – 60 dni
14. Dostawa zakwalifikowana według grup CPV: 24132123-6 - chlorek poliglinowy
15. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zastosowania aukcji elektronicznej.
16. Ogłoszenie zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 06.05.2008r
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie.doc (DOC, 86.KB) | 2008-05-08 13:07:36 | 86.KB | 639 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | ZALACZNIK_NR_2_warunki_przeladunku.pdf (PDF, 93.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2008-05-08 13:12:44 | 93.KB | 88 razy |
2 | SIWZ.pdf (PDF, 356KB) Po terminie otwarcia ofert |
2008-05-08 13:04:13 | 356KB | 59 razy |
3 | FORMULARZ_NR_2.pdf (PDF, 107KB) Po terminie otwarcia ofert |
2008-05-08 13:08:11 | 107KB | 49 razy |
4 | Zal_nr_3_Protokol_z_wykonania_testow_naczyniowych.pdf (PDF, 115KB) Po terminie otwarcia ofert |
2008-05-08 13:12:59 | 115KB | 57 razy |
5 | Zal_nr_1_umowa_na_koagulant.pdf (PDF, 128KB) Po terminie otwarcia ofert |
2008-05-08 13:10:34 | 128KB | 51 razy |
6 | Formularz_nr_1.pdf (PDF, 153KB) Po terminie otwarcia ofert |
2008-05-08 13:07:36 | 153KB | 43 razy |
7 | Formularz_nr_3.pdf (PDF, 128KB) Po terminie otwarcia ofert |
2008-05-08 13:08:23 | 128KB | 52 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogA_oszenie_o_wyborze_koagulant_2008.doc (DOC, 26.KB) | 2008-07-03 08:01:16 | 26.KB | 638 razy |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | ogA_oszenie_o_zaw._umowy_koagulant_2008.doc (DOC, 27.KB) | 2008-07-10 07:37:24 | 27.KB | 593 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 08-05-2008 13:04:13 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Administrator BIP | 08-05-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 10-07-2008 07:37:24 |