„SUKCESYWNE DOSTAWY WODNEGO ROZTWORU CHLORKU WODOROTLENKU POLIGLINU”
OGŁOSZENIE
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szczecinie, ul. M. Golisza 10 71-682 Szczecin wpisany w Krajowym Rejestrze Sądowym pod nr 0000063704 w Sądzie Rejonowym w Szczecinie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Kapitał zakładowy – 192.808.500,00, adres strony internetowej: www.zwik.szczecin.pl, ogłasza przetarg nieograniczony z zastosowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości powyżej 422.000 EUR na:
„SUKCESYWNE DOSTAWY WODNEGO ROZTWORU CHLORKU WODOROTLENKU POLIGLINU”
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r, nr 164, poz. 1163 z późn. zmianami)
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wodnego roztworu chlorku wodorotlenku poliglinu zgodnego z normą PN-EN 883 „Chemikalia do uzdatniania wody przeznaczonej do spożycia…” przeznaczonego do uzdatnienia
Wymagany przez Zamawiającego skład chemiczny wodnego roztworu chlorku wodorotlenku poliglinu:
1. jony glinu – min. 6% Al³΅
2. zasadowość – min. 80%
3. Odczyn pH – min. 3,5
Wymagana przez Zamawiającego jakość wody po zastosowaniu wodnego roztworu chlorku wodorotlenku poliglinu:
1. utlenialność – redukcja >30% [ max. 4,0mg O2/dm³]
2. absorbancja w UV – redukcja >45% [ max. 8,0mˉ¹]
3. OWO (RWO) – redukcja >25% [ max. 7,0mg C/dm³]
4. ChZT – redukcja >20% [ max. 17,0mg O2/dm³]
5. glin pozostały – max. 0,07mg Al/dm³
6. agresywny CO2 – max. 2,5mg CO2/dm³
7. mętność – max. 0,3 NTU
8. barwa – max. 4,0mg Pt/dm³
9. obniżenie odczynu pH – max. 0,3
10. obniżenie zasadowości – max. 0,2 mval/dm³
1. Miejsce realizacji: Zakład Produkcji Wody „Miedwie” w Nieznaniu gmina Stare Czarnowo
2. Termin realizacji zamówienia – umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta na okres
12 miesięcy od daty zawarcia umowy
3. Warunki udziału w postępowaniu
3.1. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn.:
(1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
(2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
(3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
(4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
3.2. Przez posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, należy rozumieć wykazanie się przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – co najmniej 1 dostawą lub dostawami wodnego roztworu chlorku wodorotlenku poliglinu lub chlorku wodorotlenku siarczanu poliglinu o łącznej ilości 2000 ton
3.3. Przez znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy rozumieć posiadanie przez wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500.000 zł
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu
4.1 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, metodą: „spełnia/nie spełnia”
4.2 Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 3.1. ppkt (1) do (4) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
(1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem określonym w formularzu nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
(2) aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców – Krajowego Rejestru Sądowego, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
(3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert,
w przypadku wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, powinni oni przedstawić odpowiednie zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku od towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych,
(4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert,
(5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert,
(6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert,
(7) wykaz wykonanych lub wykonywanych w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie dostaw, o których mowa w pkt 3.2 niniejszego ogłoszenia, na formularzu nr 3 stanowiącym załącznik do SIWZ z podaniem ich wartości netto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie.
(8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500.000zł. W sytuacji, gdy jakiekolwiek dokument, o którym mowa w zdaniu poprzednim będzie zawierał kwotę wyrażoną w euro, to w takiej sytuacji Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP z dnia z dnia ogłoszenia postępowania.
5. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można nabyć w Dziale Zaopatrzenia i Gospodarki Materiałowej przy ul. Szczawiowej 9 -14 70-010 Szczecin, w godz. 900÷ 1400
6. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Marek Kowalski - tel: 091 489 88 13; Jarosław Skobel - tel 091 489 88 18
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych
8. Zamawiający nie wyraża zgody na składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 83 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Oferty należy składać w terminie do dnia 04.09.2007r. do godz. 1100 w sekretariacie siedziby Zamawiającego przy ul. Golisza 10 71-682 Szczecin
10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.09.2007r. o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Golisza
10 71-682 Szczecin, pok. nr 321 – 324
11. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złtych)
12. Kryterium oceny: cena za uzdatnienie 1m³ wody - 100%
13. Termin związania ofertą – 60 dni
14. Dostawa zakwalifikowana według grup CPV: 24132123-6 - chlorek poliglinowy
15. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zastosowania aukcji elektronicznej.
16. Ogłoszenie zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 23.07.2007r
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | siwz_all.zip (ZIP, 146KB) Po terminie otwarcia ofert |
2007-07-26 14:01:01 | 146KB | 62 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 2007_07_27_Pismo_koagulant_modyfikacja.doc (DOC, 31.KB) | 2007-07-27 11:07:18 | 31.KB | 608 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | og_oszenie_o_wyborze_koagulant_2007.doc (DOC, 26.KB) | 2007-09-14 09:08:29 | 26.KB | 601 razy |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | udzielenie_zamowienia.doc (DOC, 30.KB) | 2007-09-26 13:28:44 | 30.KB | 587 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Dymitruk | 26-07-2007 14:01:01 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Andrzej Dymitruk | 26-07-2007 |
Ostatnia aktualizacja: | Andrzej Dymitruk | 26-09-2007 13:28:44 |