Zabezpieczenie studni Ranney`a położonej na terenie polderu Mścięcino w Szczecinie
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
ul. Maksymiliana Golisza 10
71-682 Szczecin
na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.)
ogłasza przetarg nieograniczony do 60 000 euro na:
„Zabezpieczenie studni Ranney`a położonej na terenie polderu Mścięcino w Szczecinie”
-
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
-
Obiekt: studnia głębinowa położona na terenie polderu Mścięcino w Szczecinie.
-
Klasyfikacja wg kodu CPV obejmuje: CPV - 45110000, CPV - 45223500 - 1, CPV - 45310000.
-
Zakres zamówienia obejmuje:
-
zabezpieczenie istniejącej studni głębinowej poprzez wykonanie płyty żelbetowej, po uprzednim obsypaniu studni piaskiem płukanym,
-
roboty rozbiórkowe (ogrodzenie),
-
roboty rozbiórkowe elektryczne (demontaż słupa oraz stacji transformatorowej)
Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie budowlano-wykonawczym oraz przedmiarach robót oraz szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, które są załącznikami do SIWZ.
Uwaga: demontaż płyt drogowych wyłączono z zakresu robót.
-
INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERTY CZĘŚCIOWEJ I WARIANTOWEJ
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej ani częściowej.
-
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Wymagany termin realizacji zamówienia : 2 miesiące od daty przekazania placu budowy.
-
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 tejże ustawy
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na Formularzu Nr 2 (Oświadczenie wykonawcy), że:
-
posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym iosobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-
nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
-
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, na podstawie art. 24 PZP wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA: Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej powinni przedstawić odpowiednie zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku od towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
-
aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
-
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wpkt. III.2.1) - 3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z przepisami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.06.87.605) w zakresie określonym w SIWZ.
-
Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia powinien spełnić również następujące warunki:
1) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotowego zamówienia przejawiające się wykonaniem co najmniej 2 robót ogólnobudowlanych.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
- wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o których mowa wyżej (Formularz nr 3 Wykaz wykonanych robót) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania;
- referencje wystawione przez zamawiających, potwierdzające, że roboty wykazane na Formularzu nr 3 (Wykaz wykonanych robót) zostały wykonane z należytą starannością;
- z treści referencji winien wynikać fakt wykonania przez wykonawcę robót zbliżonych swoim zakresem do przedmiotu zamówienia.
-
Dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym do 15Kv.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Formularz nr 4);
-
kopię uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
-
zaświadczenie właściwej miejscowo Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającej członkostwo w niej oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
-
kopię świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym do 15kV.
-
WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
-
KRYTERIUM OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta spełnia wszystkie wymagania określone w SIWZ oraz zawiera najniższą cenę brutto.
-
MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego przy ul. M. Golisza 10 w Szczecinie,w sekretariacie pok. 124, w terminie do dnia 08.09.2006r. do godz.9.30.
-
MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego przy M. Golisza 10 w Szczecinie,w sali nr 321, w dniu 08.09.2006r. o godz. 10.oo.
-
TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Termin związania z ofertą - 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
-
INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
-
ODBIÓR SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)
-
SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Inwestycji i Remontów, pok.316, w godzinach 9.oo - 14.oo lub za zaliczeniem pocztowym.
-
Koszt udostępnienia materiałów - 25zł
-
Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami
- Elżbieta Jędrzejczyk tel. 091 4426 153
-
DATA PUBLIKACJI - 23.08.2006r.
-
ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA JESTSIWZ
-
www.zwik.szczecin.pl
-
LISTA ZAŁĄCZNIKÓW
-
SIWZ wraz z załącznikami i formularzami
-
Projekty budowlano-wykonawcze - 2szt.
-
Przedmiary robót - 2szt.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Zabezpieczenie_studni_Ranney_ogloszenie.doc (DOC, 47KB) | 2006-08-24 11:32:36 | 47KB | 702 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | siwz_z_zal.zip (ZIP, 297KB) Po terminie otwarcia ofert |
2006-08-24 11:32:36 | 297KB | 45 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ranney.doc (DOC, 25.KB) | 2006-10-23 10:03:13 | 25.KB | 658 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Izabela Gierczakowska - Nadzór merytoryczny | 24-08-2006 11:32:36 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Izabela Gierczakowska - Nadzór merytoryczny | 24-08-2006 |
Ostatnia aktualizacja: | Izabela Gierczakowska - Nadzór merytoryczny | 23-10-2006 10:03:13 |